Jedan od najpopularnijih dostavnih kombija na svijetu ima električnu verziju, koje za razliku od većine konkurenata nije samo ekološka alternativa verziji s unutrašnjim sagorjevanjem, već bolji ekvivalent.

Ford E-Transit



Vremena kada su kombiji s električnim pogonom tretirani s podozrenjem su prošla, a novi E-Transit je najbolji dokaz za to. Iako će se dostavni kombi naći na tržištu tek 2022. godine, već danas je poznato da će to biti jedan od najboljih prijedloga u svojoj klasi. Iako je riječ o potpuno drugoj kategoriji vozila, najnovija Fordova premijera jednako je impresivna kao i Mustang Mach-E prikazan prošle godine.

Ako se garancije proizvođača pretvore u stvarnosti, kupci bi trebali biti vrlo zadovoljni. Pogledajte samo tehničke podatke: elektromotor generiše vrlo pristojnih 269 KS snage i 430 Nm maksimalnog okretnog momenta. To je najsnažniji dostavni kombi pokretan električnom energijom u Evropi.

Autonomija je također prilično impresivana. Zahvaljujući baterijama od 64 kWh, postavljenim u pod, odmah ispod prostora za teret, sa jednim je punjenjem moguće preći i do 350 km.




To je vrijednost koja bi se trebala pokazati dovoljnom za mnoge ljude koji rade sa ovim dostavnjakom. Oni koji svakodnevno koriste električne alate također bi trebali biti zadovoljni. Kao opciju moći će se naručiti utičnice koje omogućuju spajanje i napajanje vanjskih uređaja snage do 2,3 kW.

Kad punjenje baterije počne padati, navigacija, koja je jedan od elemenata multimedijskog sistema SYNC4, pomoći će vam da pronađete najbliži izvor napajanja. Zahvaljujući stalnoj vezi s Internetom, čak ćemo na ekranu dobiti informacije i parametre određene stanice za punjenje i saznati da li je besplatna.

Ford E-Transit




E-Tranzit se može puniti na više načina. Uz upotrebu kućne utičnice i ugrađenog punjača od 11,3 kW, kao i uz upotrebu brzih uređaja do 115 kW. U prvom slučaju cijeli postupak traje nešto više od 8 sati, au drugom 34 minute (punjenje od 15 do 80% kapaciteta.)

Sistem SYNC4 također ima mogućnost automatskog daljinskog ažuriranja, kao i komunikaciju s vanjskim uređajima koji rade u Fordovom sistemu. Proizvođač je razvio aplikaciju za vozne parkove koji koriste E-Transits, a koja vam omogućuje praćenje stanja vozila, pa čak i daljinske izmjene određenih postavki – na primjer, postavite maksimalnu brzinu vozila, koju vozač neće moći premašiti.

Uz pomoć aplikacije također možete kontrolisati grijanje i klimatizaciju također kada mirujete. Sve to kako bi vozač, kad započinje radni, može ući u kabinu s ugodnom temperaturom. Naravno, tu će biti i brojni sistemi podrške. Počevši od odabira načina vožnje i završavajući aktivnim tempomatom, sistemom zadržavanje vozila u kolovoznoj traci, sistemom kamera od 360 stepeni ili automatskom kočnicom s prepoznavanjem prepreka prilikom vožnje unatrag.

Ford E-Transit



Kupci će moći birati između 3 verzije karoserije koje se razlikuju po nosivosti i dopuštenoj ukupnoj težini. Nosivost će, ovisno o verziji, oscilirati između 1616 i 1967 kg, a GVM će biti 3,5, 3,9 tona i 4,25 tona.

Ford ne krije da E-Transit pruža puno više od pukog električnog automobila. Također je vrijedno spomenuti 8-godišnju garanciju na električne komponente. Nažalost, ograničena je na 160 000 km.

Nažalost, još uvijek ne znamo odgovor na najvažnije pitanje: Koliko će sve to koštati? Predstavnici marke samo su obavijestili da će ponuda biti pristupačna i atraktivna. O tome ćemo saznati tek za neko vrijeme. SLužbena prmijera je zakazana za 2022. godinu.