U Evropu stiže tek 2023. godine
Ford je predstavio novu generaciju Rangera, najpopularnijeg pick-upa u Evropi.
Zvuči paradoksalno: Ford Ranger je najprodavaniji pick-up u Evropi, a prema podacima s kraja septembra, u Evropi je od početka godine prodato 45.539 primjeraka, koji su zauzeli 39,9% tržišnog udjela. Ipak, predstavljen je Ranger za Australsko tržište, a u Evropi će biti predstavljen potkraj 2022., a prve primjerke ne treba očekivati prije početka 2023. godine.
Ipak, da podsjetimo, aktuelni Ford Ranger (T6) predstavljen je prije 11 godina, i prvo se pojavio na Australskom tržištu. Od tada je ovaj model stekao globalnu popularnost, a posebno se svidio kupcima u Evropi, gdje je izabran pick-up godine 2020.,dok je kupcima u SAD-u gotovo nepoznat, jer je s one strane “bare” najtraženiji pick-up Ford F-150, koji je ujedno i najprodavaniji pick-up u svjetskim razmjerama.
Ipak, nova generacija Rangera je pompezno najavljivana iz više razloga. Naime, Ford je dogovorio saradnju sa Volkswagenom, pa će novi Ranger dijeliti šasiju sa budućim Amarokom, što mu otvara mnoga vrata, koja su do sada bila zatvorena.
Zato su Fordovi inženjeri potpuno novu šasiju, koja u odnosu na prethodnu generaciju Rangera ima 50 mm duže međuosovinsko rastojanje i također, šira je za 50 mm, pa svojom veličinom gotovo da se može porediti sa većom šasijom koja nosi F-150.
Zbog većih dimenzija, novi Ranger će nuditi više prostora i u kabini i u tovarnom prostoru.
Naravno, najavljeno je još mnogo toga: novi sistem infotainmenta SYNC4, te nova ponuda pogonskih agregata.
Naime, iz Forda su najavili da će se za pogon novog Rangera koristiti već poznati turbodizelski motora radne zapremine 2 litra koji će biti dostupan u dvije varijante snage (sa jednim I sa dva turbopunjača), u ponudi bi trebao biti dostupna i benzinski motor 2.3 EcoBoost, dok bi na vrhu ponude trebao biti novi turbodizelski motor 3.0 V6 (za sada nepoznate snage).
Također, novi Ranger bi trebao imati još bolja vozna svojstva nego prethodnik, jer su njegovi tvorci planirali da novi model nadmaši prethodnika u svakom pogledu.