Volvo Buses je proširio ponudu dugolinijskih spratnih autobusa, sa dvije izvedbe predviđene za tržište Evrope i Skanidinavije.

Ovi autobusi se međusobno razlikuju samo po visini, jer je za evropsko tržište ukupna visina autobusa 4.000 mm, dok je izvedba za skandinavske zemlje visoka 4.250 m.

Ovi autobusi koriste troosovinsku šasiju B11RLE, sa konfiguracijom 6×2 i međuosovinskim rastojanjima od 5.360–7.160 mm. U zavisnosti od međuosovinskog rastojanja zavisi ukupna dužina, koja može biti 13.000–14.800 mm, a autobus može primiti maksimalno 96 putnika.

Nove verzije autobusa pokrivaju širok spektar različitih potreba, a spratni autobusi su sve popularniji kod velikih opertera koji ove autobuse koriste na brzim dugolinijskim i turističkim operacijama.

Za pogon ovih autobuse koristi se 6-cilindarski motor D11K, radne zapremine 10,8 l, sa 460 KS i 2.200 Nm obrtnog momenta dostupnog od 1.000-1.400 o/min, a snaga se do pogonskih točkova prenosi preko mjenjača Volvo I-Shift (AT2412F). U zavisnosti od izvedbe i potreba naručioca, autobus može biti opremljen sa 2, 3, ili 4 rezervoara za gorivo zapremine po 205 l.

Karoseriju (Čelična konstrukcija) proizvodi Carrus Delta Oy, a zahavaljujući dobroj izolaciji unutrašnjost je tiha i ugodna, čemu doprinosi i višezonski klima uređaj, pa vozač može vršiti induvidualno podešavanje temperature u svom prostoru.

U zavisnosti od potreba naručioca, autobusi mogu biti opremljeni toaletom, kuhinjicom, ili ostavom, a zapremina prtljažnog prostora (bunker ispod podnice) je 7,5-8 m3.

U opremu autobusa, također spadaju audio sistemi, multimedijalni sistemi i informativni sistemi za putnike, dostupni u različitim verzijama i konfiguracijama, sa USB portovima (moguće za sva sjedišta), a vozaču su na usluzi brojni sistemi asistencije, uključujući Driver Alert Support, Lane Keeping Support i Collision Warning sa Emergency Braking.