BYD je predstavio autobus C11, zasnovan na novoj platformi za električne autobuse treće generacije, 3.0, s novom električnom arhitekturom, koja radi na naponu od 1.000 V.
U novu plafromu su integrisane baterije LFP Blade, koje čine dio konstrukcije, a u autobusu dužine 11 m, imaju kapacitet od 593 kWh za doseg do 730 km.
Ove baterije su dostpne u modularnim opcijama s kapacitetima od 184 kWh, 257 kWh, 311 kWh i 425 kWh.
Ove baterije koriste tehnološko rješenje nazvano Cell-to-Chassis (CTC), a za vankineska tržišta ih proizvodi renomirani BorgWarner.
Baterij se ugrađuju direktno u šasiju, između osovina, a takvo rješenje povećava strukturalnu krutost, smanjuje ukupnu visinu, uz očuvanje zapremine prtljažnog prostora. Kompanija BYD opisuje ovaj sistem ugradnje kao najtanji sistem baterija namijenjen autobusima.
Nova platforma koristi novi elektronski sistem (silicij-karbid) i novi sistem za termalni menadžment, s kojim je moguće smanjiti potrošnju energije za do 18%, odnosno povećati doseg za 50 do 80 km pri niskim temperaturama okoline.
Također, nova platforma uključuje sistem pomoći Driver Disability Assistance 2.0, koji omogućuje putnicima da zaustave vozilo, ukoliko je vozač onemogućen, tu je i sistem za održanje stabilnosti prilikom pucanju gume, sa odzivom u vremenu od milisekunde (ms), pri brzinama do 100 km/h, kontrola obrtnog momenta iTAC (intelligent Torque Control), te u opciji aktisvni sistem ovjesa.