Fiat Ducato je veoma popularan model, koji je u različitim verzijama i sa različitim nazivima dostupan širom svijeta.

Stvoren je 1981. godine kao plod Sevel sporazuma između Fiata i PSA, pa je poznat kao Fiat Ducato, Peugeot Boxer ili Citroën Jumper, a nije nepoznat ni u SAD-u, gdje će ga odmah prepoznati kao Ram Promaster.

Iz generacije u generaciju ovaj model je stjecao sve veću popularnost, prvenstveno zbog svojih mogućnosti, ali i prihvatljive cijene.

Da bi nastavili sa dobrim prodajnim rezultatima, u Fiatu su odlučili da ovom modelu malo uljepšaju prednji dio, slično kao što su to uradili 2014. godine.

U osnovi, Ducato se neće promijeniti kada su u pitanju oblik i dimenzije, ali će dobiti novu rešetku hladnjaka, modificiran prednji branik, a neki izvori sugerišu da će dobiti i nove svjetlosne baterije, iako se to na testnom prototipu ne može primijetiti.

NI s tehničke strane se ne očekuju izmjene, što znači da će se za pogon koristiti dizelski motor  MultiJet 2, radne zapremine 2,3 litra, sa turbinom promjenljive geometrije, koji dolazi u 4 varijante snage: 120 KS i 320 Nm, 140 KS i 350 N, 160 KS i 400 Nm, te 180 KS i 400 Nm (450 Nm uz 9-stepeni automatski mjenjač).

Naravno u ponudi će ostati i verzija Natural Power sa 3-litrenim motorom na CNG, sa 136 KS pri 2.730 o/min i 350 Nm obrtnog momenta pri 1.500 o/min.