Flexis je u zajedničkom ulaganju Renaulta, Volvo Trucksa i CMA-CGM, pripremio jedinstvenu platofrmu za električni pogon, na kojoj su kreirana tri tipa lakih komercijlanih vozila, osmišljena da uvedu revoluciju u urbanoj komercijalnoj mobilnosti u narednim godinama, kroz kombinaciju hardvera i softvera proizvedenog u Evropi.
Nova vozila će se razlikovati od vozila kakva danas poznajemo, a predstvaljaće značajan iskorak, prije svega u smislu efikasnosti.
Nova vozila će biti bar 20% efikasnija, uz smanjenje ukupne emisije CO2 (u proizvodnji i tokom radnog ciklusa), uz korištenje 80% materijala porijeklom iz Evrope.
U ovaj project uloženo je više od 700 miliona eura, od čega su Volvo i Renault uložili po 300 miliona eura, dok je CMA-CGM dodao oko 120 miliona eura. Do danas je u Flexisu na projektu angažovano oko 100 uposlenika, sa ciljem da se do kraja ove godine broj zaposlenika udvostruči.
Cilj je da proizvodnja novih vozila započne do polovine 2026. godine, u tvornici u Sandouvilleu u Normandiji, na istim linijama koje Renault danas koristi za sklapanje svojih kombija.
Flexis će sprovoditi posebnu strategiju distribucije, koja će se oslanjati na prodajnu i servisnu mrežu Renaulta i Renault Trucksa (Volvo Group).
Ovi proizvođači (brendovi) će moći komercijalizirati električna laka komercijalna vozila pod vlastitim brendom, pa će se nova vozila moći vidjeti sa logotipima Flexis, Renault i Renault Trucks.
Kod ovih vozila će se koristiti LFP ili NMC baterije, koje će se moći dopunjavati za oko 20 minuta, a očekuje se da će napunjena baterija pružati doseg od 600 km.
Iako se, za sad tehnički detalji drže u tajnosti, najavljeno je da će ova vozila imati visoku manevarbilnost, odnosno da će se moći okrenuti na krugu prečnika 10,3 m.
Također, objavljeno je da je do sad potpisano 10 pisama namjere o kupovini, koja pokrivaju 1.500 vozila, a među budućim kupcima su kompanije kao DB Schenker, francuski Colis Privé i londonski start-up Hived.
Najavljene su tri izvedbe: Step-in Van. Cargo Van i Panel Van, svaka namijenjena za zarličite potrebe korisnika.