Ford je prije nešto manje od godinu dana predstavio svoj prvi električni pick-up, F-150 Lightning i tada objavio tehničke specifikacije modela SR i ER.

Također, tada je najavljeno da će proizvodnja F−150 Lightninga započeti polovinom ove godine, te da će prvi primjerci biti isporučeni kupcima krajem ljeta.

Međutim, Ford je upravo obavio posljednje testiranje predproizvodnih prototipa na Aljasci, u zimskim ulovima, pa će po svemu sudeći proizvodnja u tvornici Rouge, započeti na proljeće, nešto ranije gego što je prvobitno najavljeno.

Da bi obavili posljednju rundu testova, na Aljasku je upućeno 6 predproizvodnih prototipa, a testne voženje su obavili inženjeri koji su radili na razvoju pogonskog sistema.

Testovi su obaljveni na snijegu – rastresitom cjelcu, kao i na utabanom smrznutom snijegu, zasnježenoj betonskoj i asfaltnoj podlozi, poluzaleđenoj podlozi, ten a ledu prekrivanom snijegom, pri temperaturama koje su dosezale do -30°C.

Dokazano je da sistemi koji nadziru elektomotore, odnosno prenos obrtnog momenta sa tokčova na podlogu, reaguju veoma brzo, pa se pick-up sa elektromotorima ponaša znatno drugačije nego vozilo sa motorom SUS.

Naravno,potrebno je istaći da je ukupni obrtni moment elektromotora daleko veći od obrtnog momenta konvencionalnih motora, te da ne zavisi od broja obrtaja ili brzine kretanja.

Inženjeri su bili u mogućnosti precizno prilagoditi elektronske sisteme, u realnom vremenu, da bi se postigla maksimalna efikasnost pogonskog sistema.

Osim na Aljasci, testni tim je sproveo je testiranje na Michiganskom Gornjem poluostrvu (Michigan’s Upper Peninsula), Borrego Springsu, Johnson Valleyju, te na Fordovoj testnoj stazi Milford (Michigan Proving Grounds Milford).