Početkom marta, Ford je najavio transformaciju poslovanja te podjelu na dvije divizije: Ford Blue i Ford Model e

Ford Blue će se usmjeriti na ulaganja i razvoj u područje vozila sa motorima SUS, za koje još uvijek predviđa da će u srednjoročnom i dugoročnom planu biti profitabilna.

Druga nova divizija, Ford Model e, će se usmjeriti na električna vozila i tehnologije povezivanja. Ova divizija će poslovati sličlno kao start-upkompanija, razvijati nove platforme, baterije i elektromotore, kao i na mogućnosti  punjenja i recikliranja, te softverskog umrežavanja.

U Fordu planiraju da će utrošiti oko 5 milijardi američkih dolara na razvoj električnih vozila tokom ove godine, uključujući kapitalne izdatke, troškove i direktna ulaganja, što je dvostruko više u odnosu na proteklu godinu.

Plan je dostići proizvodnju veću od 2 miliona električnih vozila godišnje, do 2026. godine, što je 10% više od plana usvojenog protekle godine, a u planu je i smanjenje EBIT marže na 6%.

Fordov plan za evropsko tržište obuhvata 7 povih elektrinih modela, od kojih su 4 iz segmenta lakih komercijlanih vozila.

Prvi od njih će biti Transit Custom, kao 1-tonski van, koji će biti dostupan s blagim hibridnim dizelskim pogonom, plug-in hibridnim pogonom i električnim pogonom. Trebao bi biti tržišno dsotupan već tokom naredne godine, a proizvodiće se u tvornici Ford Otosan u Turskoj.

Tokom naredne godine, trebao bi se pojaviti i Tourneo Custom, kao višenamjensko MPV vozilo.

Transit Courier, mali električni kombi, bi trebao biti predstavljen tokom 2024. godine, koji će se proizvoditi u Craiovi, u Rumuniji, a posljednji u ovoj seriji bi trebao biti Tourneo Courier, koji bi se trebao pojaviti na tržištu krajem 2024. godine.

U Fordu su svjesni da neki kupci neće moći odmah preći s motora SUS na električne modele, zbog čega će sljedeći Transit Custom nuditi više pogonskih opcija. Na taj način će Ford, srednjeročno, osigurati proizvodnju u tvornici u Dagenhamu u Velikoj Britaniji, u kojoj se proizvode dizelski motori, kao i u dijelu tvornice u Kölnu, gdje se proizvode mjenjači.

Osim novih modela, Ford planira graditi novu tvornicu baterija u Turskoj, u blizini Ankare, koju će dijelom finansirati turska Vlada, kao i proširenje postojećeg glavnog pogona u Kölnu.