Goodyear je predstavio najnoviji dodatak asortimanu URBANMAX guma za autobuse, novim gumama COMMUTER, s kojima premošćuje prazninu između guma za urbani saobraćaj i guma za dugolinijski transport.

Guma URBANMAX COMMUTER je razvijena posebno za autobuse koji voze na međugradskim i gradskim rutama po sistemu “parkiraj se i vozi”, kojih je sve veći broj u Evropi.

Također, URBANMAX COMMUTER odgovaraju i zahtjevima elektrifikacije, pa su pogodne za korištenje i na električnim i hibridnim autobusima.

Ovakva fleksibilnost u primjeni, smanjuje zahtjeve operatera za skladištenjem, te smanjuje složenost upravljanja gumama, što posebno cijene operateri voznih parkova.

Što je još važnije, guma ispunjava ključne zahtjeve koji se postavljaju pred električne I hibridne autobuse, jer ima povećanu nosviost. Tako na primjer, guma dienzija 295/80 R 22.5 ima index nosivosti 156/149 L (156 = 4.000 kg), što znači da podnosi osovinsko opterećenje od 8 tona.

Također, budući da su predviđene za relacije dužine između 20 i 100 km, kod ovih guma je manje habanje gazećeg sloja i posebno bokova, nego kod guma za gradski saobraćaj Zbog toga je prilagođena konstrukcija, odnosno bokovi su ojačani, što rezultira i udobnijom vožnjom.

Također, ove gume imaju RFID (Radio Frequency Identification) identifikaciju, što pomaže operatorima voznih parkova da efikasnije upravljaju raspoloživim gumama, te skraćuje vrijeme prilikom kontrole istrošenosti.

Guma također ima takozvane IntelliMax žljebove za smanjenje habanja gazećeg sloja i poboljšanje prianjanja i stabilnosti. Flexomatic lamele i blokovi gazećeg sloja poboljšavaju vuču  i kočenje, a 3D lamele se međusobno blokiraju i ograničavaju kretanje blokova, šime se poboljšava vožnja zimi.

Također, ove gume nose oznaku 3PMSF (3-Peak Mountain Snowflake), odnosno certifikat za zimsku upotrebu, omogućujući korištenje tokom cijele godine.

Javni prevoz bilježi porast popularnosti širom Evrope, pa izvještaji predviđaju porast potražnje za autobuskim uslugama u naredne četiri godine, sa prosječnom godišnjom stopom rasta od 4,44% do 2027. godine.

Veliki dio potražnje za međugradskim prevozom potiče od postpandemijskog trenda takozvanig hibridnog rada (jedan dan rad od kuće, jedan dan rad u kancelariji). Svaki dan se smanjuje broj putnika, a putnici pokušavaju izbjeći vožnju u špici.