Japanska podružnica Daimler Trucka, MFTBC (Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation, FUSO – Mitsubishi FUSO), je u Japanu (Kawasaki) predstavila novu generaciju električnog kamiona FUSO eCanter.
Da podsjetimo, prva generacija eCantera predstavljena je 2017. godine, pa u gradskim centrima u Japanu, Evropi, SAD-u, Australiji i Novom Zelandu, saobraća više od 450 primjeraka.
Kada je započela komercijalizacija prve generacije, u Misubishiju je započeo razvoj nove generacije eCantera, koji će korisnicima ponuditi znatno veće mogućnosti primjene.
Aktuelni eCanter je dostupan samo u verziji ukupne mase od 7,5 tona, dok će novi eCanter pružati raspon od 4,25 do 8,55 tona. Također, zahvaljujući novoj stražnjoj pogonskoj osovini eAxle, biće dostupan sa različitim međuosovinskim rastojanjima od 2.500 do 4.750 mm. Nova kabina će biti dostupna u dvije izvedbe, sa unutrašnjom širinom od 1.695 mm (standardcab) i 1.995 mm (widecab).
Drugačije rečeno, novi eCanter će nuditi više od 100 varijanti, uključujući 28 varijanti za japansko tržište.
Također, novi eCanter će u opciji nuditi i ePTO (electric power take-off) za specifične potrebe kao što su kiperi ili dizalice.
Novost su i paketi baterija kapaciteta 41,3 kWh, pa će prema potrebama korisnika novi eCanter biti dostupan sa jednim, dva ili tri baterijska paketa. Sa jednim paketom, moguć je doseg od 70 km, sa dva paketa oko 140 km, dok sa tri paketa eCanter može prevesti više od 200 km sa jednim punjenjem.
Više podataka o novom eCanteru će biti objavljeno tokom prezentacije evropskog modela, na sajmu IAA Transportation u Hannoveru (20.-25. septembra). Novi eCanter će biti tržišno dostupan u Japanu na preoljeće naredne godine, dok će evropski kupci vjerovatno morati pričekati jesen.