Renault je na sajmu Solutrans u Lyonu, u Francuskoj, predstavio Mastera četvrte generacije.
Da podsjetimo, Renault Master prve generacije je predstavljen 1980. godine, a kroz tri modelske generacije, na tržište je plasirano više od 3 miliona primjeraka.
Renault Master je jedan od tržišnih lidera u svojoj kategoriji, a prisutan je na tržištima više od 50 zemalja, uključujući evropske i nekoliko južnoameričkih.
Četvrta generacija Mastera donosi potpuno novi dizajn, njegov aerodinamičan oblik je kreiran u aerodinamičkom tunelu, a otpor zraka je, kako navode iz Renaulta za 20% niži od prethodne generacije. Zbog toga je povećana aerodinamička efikasnost, što rezultira kako navode, smanjenjem potrošnje, te smanjenjem emisije CO2, u prosjeku za 39 g/km.
Izgled novog Mastera je dopadljiv i moderan, a odaje robusnost, pouzdanost, izdržljivost i sigurnost.
Prednji dio je potpuno nov, s velikom maskom i Renaultovim logotipom, te ogromnim full-LED prednjim svjetlima, u prepoznatljivom obliku slova “C”.

Iako su proporcije slične prethodniku, stražnji dio je blago sužen, ali je zadržan širok stražnji otvor radi lakšeg utovara, dok su prozori na stražnjim vratima asimetrični.
Kupcima će biti ponužen izbor od 7 standardnih boja karoserije i više od 300 specijalnih nijansi.
Unutrašnjost je potpuno nova, a svojim izgledom i kvalitetom se može porediti s putničkim vozilima. Kokpit je izveden u valovitoj liniji, u obliku slova “S”, a centralni ekrani dijagonale 10 inča je je standardan, bez obzira na verziju.

Da bi bio što praktičniji, ukupna zapremina unutrašnjih pretinaca iznosi 135 l, što predstavlja povećanje za 25% u odnosu na prethodnika. Također, srednje sjedište u prvom redu se može preklopiti, a njegov naslon pretvoriti u radnu površinu, a tu su i ležište za laptop, kao i USB-C portovi.
Novi Master će biti dostupan s dizelskim motorima snage 105, 130, 150 i 170 KS, koji će u prosjeku trošiti 1,5 l/100 km goriva manje I u atmosferu emitovati 39 g/km CO2 manje nego prethodnik. Također, uz konvencionalni manuelni mjenjač, u ponudi će biti I novi 9-stepeni automatski mjenjač EAG9.
Renault Master će biti dostupan i u električnim verzijama s elektromotorima snage 96 kW i 105 kW, oba sa 300 Nm obrtnog momenta. Uz slabiji motor će bit dostupna baterija kapacueta 40 kWh za doseg od 180 km (WLTP), dok će se uz snažniji motor isporučivati baterija kapaciteta 87 kWh sa dosegom većim od 410 km (WLTP).
U bliksoj budućnosti će biti ponuđena i verzija H2-Tech, s gorivim ćelijama.
Vozač će na raspolaganju imati čak 20 sistema za pomoć, a ponuda karoserija će se sastojati od 20 silueta s tovarnim prostorima zapremine od 11 do 22 kubna metra.
Kao i do sada, Renault Master će se sklapati u tvornici Batilly (u blizini Metza, u istočnoj Francuskoj).




























