Iveco je u tvornici u Breciji proizveo 600.000-ti Eurocargo.

Eurocargo ima jednu od lidesrskih pozicija na evropskom tržištu, a tvornica u bresciji je imala ključnu ulogu za svaku generaciju ovog kamiona, čija slavna prošlost ide ruku pod ruku sa stalnim inovacijama okrenutim prema naprijed. Tvornica u Bresciji uvijek je bila srce proizvodnih operacija Eurocarga, zahvaljujući predanosti i strasti oko 1.600 uposlenika.

„S velikim ponosom slavimo proizvodnju 600.000-tog Eurocarga, čija četvrta generacija već niz godina uživa u kontinuiranom uspjehu. Ovaj jubilarni primjerak, kao gorivo koristi CNG (komperimirani priprodni gas), što je opipljiva potvrda stalne posvećenosti Iveca održivoj mobilnosti. Porizvodnja Eurocarga pokrenuta je 1991. godine, a dizajnirao ge je Bertone. Eurocargo je zamišljen kao jedno od najinovativnijih industrijskih vozila na tržištu – što se ogleda u njegovom izvanrednom prodajnom uspjehu – s modularnom platformom kabine koja omogućuje prilagodbu bez povećanja troškova. Naša značajna prošlost , kroz neprekidna uasvršavanja i inovacije, će tokom sljedećih nekoliko godina evoluirati i postati ‘zelenija’ neko ikada prije“ rekao je Marco Colonna,direktor tvornice Brescia.

Iveco, kao pionir u održivosti se svakodnevno bavi aktivnim smanjenjem emisije CO2 u svojim vozilima sa alternativnim gorivima, koja nude idealno rješenje za energetsku tranziciju transportne industrije.

Tim sa sjedištem u Bresciji sinergijski radi u svakoj proizvodnoj fazi, od montaže šasije do karoserije kabine – lakiranja i ugradnje mjenjača, do ugradnje unutrašnjih obloga, pa sve do završne inspekcije. Tvornica također proizvodi posebne verzije Eurocarga za vojne i protupožarne namjene. Ova fleksibilnost omogućena je timskim radom i integrisanim proizvodnim sistemom „World Class Manufacturing“, koji je uveden 2007. godine s ciljem postizanja nula nedostataka, neefikasnosti, otpada i nesreća. To Eurocargu daje prednost, ne samo zbog konstrukcije, već i zbog njegovih performansi.

Tvornica u Bresciji datira iz 1903. godine, kada je Roberto Züst osnovao Fabbrica Automobili, kompaniju koja je 1928. godine postala Officine Meccaniche (OM), a Fiat je preuzeo 1968. godine. Nakon početne proizvodnje automobila (uključujući i trkaće automobile Züst), OM je prešao u poljoprivredni sektor, a zatim na industrijska vozila. 1975. godine OM je bio među „osnivačima“ novorođene kompanije IVECO. 1991. godine tvornica je izabrana za mjesto na kojem će započeti proizvodnja novog Eurocarga. Postrojenje je tako postalo ‘dom’ ovog modela i nastavilo je igrati ključnu ulogu u ‘crtanju’ mape puta prema visokotehnološkim, održivim vozilima. Sama tvoernica posvećena je zaštiti okoline i održivosti, a tokom sljedećih nekoliko mjeseci na lokaciji će biti instalirano približno 20.000 m² solarnih panela, smanjujući emisiju CO2 za 1.300 tona godišnje.