Mitsubishi E-Fuso Vision One – električni kamion sa autonomijom od 350 kilometara

0
563

Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation (MFTBC), dio Daimler Trucks, pojačava svoju posvećenost električnom pogonu. Na sajmu automobila u Tokiu, MFTBC je najavio da će u nardnih nekoliko godina kompletirati svoju ponudu kamiona i autobusa sa električnim pogonom.

Kao dokaz ovoj tvrdnji MFTBC predstavlja konceptni kamion nazvan E-Fuso Vision One, teški kamion sa autonomijm do 350 kilometara. Ova inicijativa, na putu elektrifikacije proizvodnog portfolija, je nasta uz pristup Daimlerovim dostignućima na polju baterija i tehnologija njihovog punjenja i podršci u stvaranju novi električnih pogonskih sklopova.

„Naš E-Fuso Vision One pokazuje našu posvećenost elektrifikaciji kompletnog asortimana proizvoda. FUSO je već dugi niz godina pionir u elektrifikaciji kamiona. Prije samo mjesec dana smo lansirali eCanter, prvi serijski proizveden električni kamion za lakša opterećenja. U budućnosti će sva naša elektrificirana vozila dolaziti pod imenom E-Fuso, kao novi portfolij proizvoda namijenjen isključivo električnim kamionima i autobusima. Sa eCanter-om smo dokazali da su električni kamioni spremni za komercijalizaciju. Danas naš eCanter štedi 1.000 eura tekućih troškova za 10.000 pređenih kilometara. Sa tehnologijom koja se brzo razvija, nastavićemo sa razvojem električnih kamiona i autobusa koji će imati pozitivan ekološki i ekonomski uticaj na društvo“ izjavio je Marc Llistosella, predsjednik i direktor Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation i čelni čovjek Daimler Trucks Asia.

E-Fuso Vision One je koncept tećkog kamiona sa ukupnom dozvoljenom masom od 23 tone, sposoban za prevoz tereta do 11 tona, što je za oko 2 tona manje u odnosu na standardne kamione sa dizelskim motorom i jednakom ukupnom dozvoljenom masom. Baterija kapaciteta 300 kWh će omogućiti autonomiju od oko 350 kilometara, pa će ovakav kamion biti idealan za regionalnu i međugradsku dostavu.

Činjenica je da potražnja za ovakvim kamionima raste, što za sobom povjaši sve veća ulaganja u istraživanje i razvoj, ali i razvoj infrastrukture i mreže punjača, što bi u bliskoj budućnosti trebalo omogućiti i proizvodnju većih i težih električno pokretanih kamiona i tegljača za dugolinijski transport.