Opel je predstavio novo lako komercijalno vozilo na električni pogon, koje će omogućiti mobilnost bez emisije CO2, a uz pomoć gorivih ćelija će imati doseg veći od 400 km (WLTP).

Opel Vivaro-e HYDROGEN (FCEV) nudi tovarni prostor korisne zapremine od 6,1m3, isto kao i konvencijalni model.

Za punjenje vodikom potrebno je oko 3 minute, što je nešto kraće u odnosu na standardne modele se dizelskim ili benzinskim motorom.

„Vodik bi mogao biti centralni element integralnog i efikasnog energetskog sistema budućnosti, bez fosilnih goriva. Imamo više od 20 godina iskustva u tehnologiji gorivih ćelija, i znamo da ne postoji još neki pogonski sistem koji nudi kombinaciju nulte emisije polutanata, veliki doseg i vrijeme punjenja od svega 3 minute“ kaže Michael Lohscheller, izvršni direktor Opela.

Michael Lohscheller – izvršni direktor Opela

Opel će ponuditi Vivaro-e HYDROGEN u dvije dužine karoserije M i L (4,95 i 5,30 metara), sa tovarnim prostorima zapremine 5,3 odnosno 6,1 m3, sa korisnom nosivošću od 1.100 kg.

Na mjestu gdje je kod standardnog modela motor SUS, Vivaru-e HYDROGEN je goriva ćelija snage 45 kW, a u podnici su tri cilindrična karbonska rezervoara za vodik pod pritiskom od 700 b. Ispod prenjih sjedišta smješten je baterijski blok kapaciteta 10,5 kWh, koji može pružiti doseg od 50 km.

Vivaro-e HIDROGEN, koristeći gorivu ćeliju se može kretati, na primjer po autoputu i dionicama sa manjim dinamičkim opterećenjem, dok baterija služi na mjestima gdje su veća dinamička opterećenja, odnosno prilikom polaska ili vožnje na uzbrdici.

Opel Vivaro-e HYDROGEN će proizvoditi u pogonima OSV (Opel Special Vehicles) u Rüsselsheimu, gdje je smješten i Stellantisov Global Competence Centre for Hydrogen and Fuel Cells. Također, tu će se proizvoditi i Vauxhall Vivaro-e HYDROGEN, sa volanom na desnoj strani za tržite Velike Britanije.

Opel planira do 2024. godine ponuditi kompletan portfolij elektrificiranih putničkih i lakih komercijalnih vozila.