Prvi put bez kamuflaže
Volkswagen Privredna vozila su sedmu generaciju Transportera najavila još u decembru protekle godine, a već u januaru ove godine su špijunski fotografi snimili testni prototip s duplom kabinom i otvorenim tovarnim prostorom.
Nakon toga, objavljen je niz teasera, s kojim je pokazan dizajn nove generacije, neki detalji, te nedavno i njegova unutrašnjost.
S novom modelakom generacijom, Transporter je porastao u dužinu za 146 mm i širinu za 128 mm, pa je osnovni model s normalnim međuosovinskim rastojanjem dugačak 5.050 i širok 2.032 mm.
Veće dimenzije su uzrokovale veći tovarni kapcitet, pa je u osnovnoj verziji zapremina tovarnog prostora 5,8 kubih metara, dok je kod modela s produženim međuosovinskim rastojanjem ukupna dužina 5.450 mm, a maksimalni tovarni prostor zaprema 9 kubnih metara.
Uz to, novi Transporte će imati najraznovrsniju ponudu pogonskih agregata, te veću nosivost, veći vučni kapacitet, kao i veću efikasnost.
Za sad je Volkswagen objavio fotografije modela Caravelle i PanAmericana, ali to je tek dio ponude.
S tehničke strane, novi transporter će biti dostupan s klasičnim dizelskim pogonom snage 110, 150 i 170 KS, a novost je eHybrid (plug-in hibridni pogon) sistemske snage 232 KS, te električni pogon dostupan sa snagama od 100, 160 i 210 kW.
Svi električni modeli će imati bateriju neto kapaciteta 64 kWh, a nešto kasnije će ponuda biti upotpunjena verzijom sa smanjenom snagom i baterijom manjeg kapaciteta.
Naravno, u ponudi će biti manuelni mjenjač, automatski mjenjač i 4Motion, pogon na sva četiri točka.
Unutrašnjost će biti moderna, sa 12-inčnom digitalnom tablom s instrumetima i 13-inčnim centralnim displejom, a tradicionalana ručna kočnica je zamijenjena prekidačem parkirne kočnice.
Iako sui z Volkswagena naveli dosta zanimljivih podataka, detaljne specifikacije su još uvijek poslovna tajna, budući da će zvanična promocija biti održana na sajmu IAA Transportation u Hannoveru 17. – 22. septembra.