Frankfurt se već priprema za sljedeću sajamsku manifestaciju Automechanika, koja će biti održana 10. do 14. septembra 2024. godine.
U sklopu priprema za sajam, organizatori već pozivaju potencijalne izlagače i posjetioce da iskoriste pogodnosti, odnosno popuste ranog bukinga (early−booking) i obave registraciju – popust vrijedi do 3. jula ove godine.
Organizatori sajma otvaraju nove temama i restrukturirali su asortiman proizvoda i usluga da bi istakli trenutna dešavanja i trendove u industriji.
“Nakon uspješnog ponovnog pokretanja prošle godine, očekujemo još više međunarodnih izlagača na sljedećoj Automechanici Frankfurt. Brojne poznate kompanije, koje nisu mogle nastupiti 2022. godine, već su najavile da će se vratiti 2024. godine. Automechanika tako zadržava svoju poziciju vodećeg međunarodnog sastajališta za ovaj sektor” objasnio je Olaf Mußhoff, direktor Automechanike Frankfurt.
U cilju uzimanja u obzir aktuelnih dešavanja i potreba kompanija i privredne javnosti, tim Automechanike je doradio stratešku orijentaciju sajma. Teme fokusa, koje se ogledaju u komplementarnom programu i u izložbenim halama, uključuju inovacije, održivost, digitalizaciju i AI, te lanac nabavke. Dalje ključne teme su brazovanje i obuka i regrutacija mladih talenata.
Također postoje brojne inovacije u halama i proizvodnim područjima. U halama 8 i 9 sve je veći fokus na digitalnim rješenjima, pored tradicionalnog radioničkog poslovanja. Teme se kreću od kalibracije, servisa klimauređaja, upravljanja baterijama, sigurnosti, ergonomije i e-mobilnosti u radionici, do upravljanja radionicom, odlaganja otpada i recikliranja, i još mnogo toga.
Nekadašnja grupa proizvoda za upravljanje radionicama i dilerima, spaja se u digitalna rješenja i usluge koje se mogu naći svuda, na licu mjesta, posebno za rješavanje pitanja prikupljanja podataka, analize i upotrebe u radionicama. Povezivanje i autonomna vožnja bit će po prvi put istaknuti kao grupa proizvoda.
U halama 11 i 12 naći će se sljedeći novi razvoji: ulja, maziva i goriva, po prvi put će biti prikazani kao zaseban proizvodni prostor i preseliće se u halu 12.0, da bi se pridružili asortimanu proizvoda za pranje i njegu automobila.
Trgovačka publika ima samo nekoliko stepenica do hale 11, gdje se sve tradicionalno vrti oko karoserija i boja. Ono što je novo je da će se popularne radionice na temu upravljanja štetama od nezgoda i sanacije udesa, preseliti u centar zbivanja. Rubni program u hali 11 će biti više prilagođen potrebama karoserija i farbara – sa centralnom binom, programom predavanja, panel diskusija i networking lounge-om. Teme vezane za klasične automobile, također će biti predstavljena u hali 11.
Azijski izlagači, koji će i ove godine biti zastupljeni u velikom broju, predstaviće se u hali 10 i po prvi put u hali 12.1. Nova hala 5 dolazi online sa proizvodnim područjem dijelova i komponenti, koji će biti istaknuto zastupljen u halama 1, 3.0, 4.1 i 6, kao i na Forumu.
U hali 3.1 posjetioci će pronaći širok asortiman proizvoda za automobilsku opremu, ex- i enterijere, transportne sisteme, infotainment i lifestyle. Po prvi put će biti predstavljeni sistemi organizatora i pribor za kućne ljubimce. U hali 8 i hali 3.1 više pažnje će se posvetiti poslu s gumama i felgama – asortiman radioničkih rješenja i dodatne opreme će rasti u ovoj oblasti.
Dodatnu orijentaciju pružit će program posebnih interesa, koji je proširen na teme električnih vozila i klasičnih automobila. To znači da će izlagači sa proizvodima i rješenjima iz oblasti e-mobilnosti ili klasičnih automobila biti označeni vlastitom ikonom kako bi zainteresirani posjetioci trgovine bili upoznati sa asortimanom proizvoda i rješenja u ponudi – na izložbi, na sajamskom katalogu, u online pretrazi izlagača na web stranici Automechanike i u aplikaciji Navigator za sajam. Program posebnih interesa ponovo će biti dostupan za proizvode i rješenja za komercijalna vozila, kamp prikolice, motocikle, gume i preradu.
U tekućoj 2023. godini, održaće se ukupno jedanaest sajmova Automechanika širom svijeta. U februaru je 106.000 posjetilaca vidjelo Automechaniku Shanghai. Posjetioci su došli iz 89 zemalja i regiona da vide inovacije ukupno 3.300 izlagača. Automechanika Shanghai ponovo održati u decembru ove godine.
Automechanika Istanbul je već popunjena, a održaće se od 8. do 11. juna, s rekordnih 1.000 izlagača, uz očekivanih 50.000 posjetilaca.
Po prvi put će influenserski duo “Schrauberblog” pratiti četiri sajma uživo na kanalima društvenih mreža Automechanike. Kao inženjeri mehatronike, njih dvoje dijele autentičan uvid u inovacije industrije, kao i karakteristike specifične za zemlju domaćina.