Ford Ranger Wildtrak X i Tremor

0
730

Ford Pro je proširio ponudu Rangera za evropsko tržište, sa dvije modelske verzije Wildtrak X i Tremor, koji se pridružuju već ranije predstavljenim modelima Raptor i Platinum.

Na taj način Ford Pro ima najsveobuhvatniju ponudu za najprodavaniji pick-up u Evropi.

Ovi modeli su namijenjeni kupcima i korisnicima kojima su potrebne poboljšane off-road sposobnosti za vožnju na teškim terenima. Zbog toga oba modela imaju revidiranu (ojačanu) šasiju, Bilstein amortizere, povišen klirens, te proširen trag točkova, što je dio njihove standardne opreme.

Također, ovi modeli imaju sisteme asistencije vozaču, sa fokusom na poboljšanje off-road sposobnosti I viši nivo siguirnosti u teškim terenskim uslovima.

Također, Rangeri Wildtrak X i Tremor, po prvi put u segment nude opciju fleksibilnog sistema tovarnih polica za prevoz dužih predmeta. Takav sistem nazivaju “regal”, jednostavan je za korištenje, a kao opcija će biti dostupan za modele Ranger Limited i Wildtrak.

Ranger Wildtrak X je u osnovi model Wildtrak, ali ima klirens podignut za 26 mm i trag točkova proširen za 30 mm. U standardnom paketu su Bilstein amortizeri koji pružaju odgovarajuće prigušenje na neravnim podlogama, ali bez umanjenja performansi na asfaltiranim podlogama, a zaštitna čelična ploča postavljena ispod motora, daje vozaču sigurnost na mogućnosti oštećenja. Uz to, poboljšan je sistem servo upravljača, predviđen za teške uslove rada.

U nove sisteme asistencije vozaču (standard), uključeni su Trail Turn Assist, za reguzlaciju sile kočenja u oštrim krivinama, Trail Control, koji održava stabilnu brzinu (< 32 km/h), te Rock Crawl mode, sa redukcijom prenosa, za vožnju po kamenitim podlogama s preprekama.

Ovaj model pokreće motor 2.0 EcoBlue bi-turbo snage 205 KS, uz 500 Nm obrtnog momenta, čija snaga se prenosi preko 10-stepenog automatskog mjenjača na sve točkove.

Ford Ranger Tremor, zasnovan je na modelu Ranger XLT, sa revidiranom geometrijom ovjesa, povišenim klirensom i proširenim tragom točkova.

Tremor je prepoznatljiv po bočnim lajsnama, stepenicama od livenog aluminija, dvostrukim kukama za vuču na prednjem braniku i zatamnjenoj rešeci hladnjaka. Budući da je Ranger Tremor radna mašina, sjedišta i podne prostirke su od vodootpornig vinila koji se lako čisti, a u opcijima su vitlo i dodatna LED svjetla.

Ford će za ove modele do kraja ovog mjeseca otvoriti knjige narudžbi, a isporuke se mogu očekivati krajem ljeta.