Citroën je predstavio ë-Jumpy Hydrogen sa kojim jasno pokazuje opredjeljenje da korisnicima ponudi rješenja, u potpunosti oslobođena emisije CO2.

Ovo vozilo ima dva energetska izvora – bateriju kapaciteta 10,5 kWh koja može osigurati doseg od oko 50 km i gorivu ćeliju snage 45 kW, koja se napaja vodikom (H2) iz torcilindarskog rezervoara, pod pritiskom od 700 bara, sa kojim ukupni doseg premašuje 400 km.

Punjenje vodikom traje svega 3 minute, dok se za punjenje baterije koristi priključni kabl, sa ugrađenim punjačem snage 11 kW.

Za pogon se koristi elektromotor snage 100 kW, sa 260 Nm obrtnog momenta, koji će ovom vozilu omogućiti maksimalnu brzinu do 130 km/h.

Citroën ë-Jumpy Hydrogen će biti dostupan u dvije verzije: M sa ukupnom dužinom od 4.959 mm i XL sa dužinom od 5.306 mm. U zavisnisti od izvedbe, tovarni prostor ima korisnu zapreminu od 5,3, odnosno 6,1 m3.

Citroën ë-Jumpy Hydrogen se tehnički oslanja na nedavno predstavljene Opel Vivaro-e Hydrogen Peugeot e-Expert Hydrogen , pa će se finalno sklapanje odvijati u Centru za istraživanje i razvoj vodikovih gorivih ćelija grupe Stellantis u Russelsheimu u Njemačkoj.