– pick-up sa dosegom od 7.000 km –

Fering je novoformirana britanska kompanija, koju je osnovao inženjer Ben Scott-Geddes, koji je svojevremeno radio za Ferrari i McLaren, na brojnim projektima sportskih i trkaćih automobila, uključujući i bolide Formule 1.

Među osnivačima su i Kieran Singleton, a iskustva je stekao u britanskoj armiji (British Army), a poslije ih prenosio radeći na vojnim vozilima, ali i električnom konceptom automobilu TVR Griffith; David Seesing, iskusan dizajner koji ima akademsku poziciju na Royal College of Art, koji je radio za Bentley, Bugatti, Daimler i TVR; Dan Primrose, dizajnerski menadžer koji je vodio timove u McLaren Automotive, Red Bull F1, Caparo Vehicle Technologies, te donedavno u studiu Gordon Murray Design, a radio je na projektima kao što su McLaren SLR, Advanced Concepts McLaren, Caparo T1, BMW i5 i Zoox; Chris Wright, specijalista za materijale i kompozitne konstrukcije, uglavnom za automobilsku i nautičku industriju, a bio je uljučen u projekte kompanije Sunseeker International.

Prvo vozilo kompanije Fering nazavano je Pioneer, kojeg pokreću 2 elektromotora, za svaku pogonsku osovinu po jedan, sa ukupnim obrtnim momentom od 600 Nm.

Elektromotori se napajaju iz Li-T-O (Lithium Titanate Oxide) baterije, koja omogućuje doseg od oko 80 km, a funkciju range extendera preuzima 3-cilindarski motor radne zapremine 800 ccm, snage 70 kW, koji kao gorivo koristi (diesel) bio-diesel.

Napunjena baterija i napunjen rezervoar za gorivo, ovom vozilu mogu omogućiti doseg od nevjerovatnih 7.000 km.

Konstrukcija vozila je veoma jednostavna, a čini je aluminijski okvir, dok su  karoserijski elementi napravljeni od posebne tkanine, pa se mogu mijenjeati prema potrebi, a uz malu masu pružaju odličnu zvučnu i termičku izolaciju.

Fering Pioneer je dugačak 5.526, širok 2.000 i visok 1.974 mm a sistem vješanja je podesiv, pa se klirens iz normalnog položaja može podići za 365, ili spustiti za 135 mm.

Ukupna masa vozila je 1.500 kg, a interesantno je da je i novsivost 1.500 kg, što znači da se ovo vozilo može koristiti za različite namjene, odnosno transport ljudi ili roba, na teško pristupačnim terenima, jer može savladati uspon od 60% i vodenu prepreku od 500 mm (sa spuštenim klirensom), čemu dorpinose i veliki točkovi sa flegama prečnika 22,5 inča.

Za sada još uvijek nisu objavljeni proizvodni planovi, budući da je Fering Pioneer još uvijek u testnoj fazi, ali je sigurno da bi vozilo sa takvim sposobnostima i hibirnim pogonskim sistemom naišlo na dobar odziv, posebno specijalnih službi širom svijeta.