Ford Transit Courier i Tourneo Courier

0
1099

Ford sistematski širi svoju ponudu, pa nakon električnih E-Transit Courier i E-Tourneo Courier  predstavljenih u aprilu odnosno maju protekle godine, sada predstvlja njihve verzije s konvencionalnim pogonskim sistemima.

Obje verzije će se proizvoditi u tvornici Ford Otosan Craiova u Rumuniji, naknon rekonstrukcije u koju će biti uloženo 490 miliona eura, pa će knjige narudžbi biti otvorene kasnije ove godine.

Uz potuno novi izgled, Ford Transit Courier ima tovarnu dužinu od 1.802 mm, odnosno produženu za 181 mm u odnosu na aktuelni model, čime je tovarni proctor povećan na 2,9 m3, što predstavlja povećanje zapremine za 25%. Također, zahvaljujući revidiranom sistemu vješanja, s novim oprugama, korisna nosivost je povećana na 854 kg.

Stražnja vrata tovarnog protora se mogu otvoriti pod uglom od 180°, čime je omogućen utovar viljuškarom, a tovarni prostor ima novo LED osvjeljenje.

Kupcima će biti ponuđeni motori 1.0 EcoBoost u verzijama sa 100 ks i 180 Nm obrtnog momenta pri 1.600-3.500 o/min, te sa 125 KS i 200 Nm obrtnog momenta pri 1.750-2.500 o/min, kao i turbodizelski motor 1.5 EcoBlue sa 100 KS i 250 Nm pri 2.00-2.500 o/min.

U zavisnosti od želja i potreba kupaca, u ponudi će biti 6-stepeni manuelni, ili 7-stepeni automatski mjenjač.

Ford Tourneo Courier je putnička verzija, s 5 sjedišta, koja će se nuditi s paketima opreme Active i Titanium, dok će u ponudi pogonskih agregata biti samo benzinski motor 1.0 EcoBoost, sa 125 KS i 200 Nm obrtnog momenta.

Ipak, u ponudi će biti 6-stepeni manuelni, ili 7-stepeni automatski mjenjač. U zavisnosti od mjenjača, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 11,1 s sa 7-stepenim automatikom, odnosno 13 s sa 6-stepenim manualnim mjenjačem, a bez obzira na mjenjač, maksimalna brzina je 175 km/h.

Iz Forda navode da rezervoar ima zapreminu od 45 l, prosječna potrošnja iznosi 6,6-7,3 l/100 km, a emisija CO2 150-167 g/km.