Hyundai XCIENT Fuel Cell je kamion sa gorivim ćelijama, koji je već prisutan na cestama ŠvicarskeNjemačke .

Hyundai XCIENT Fuel Cell kao tegljač biti prisutan i u SAD, te služiti za isporuku tečnog vodika u kompaniji First Element Fuel (FEF).

Naime, Hyundai Motor Company je osigurala finansiranje u visini od 3,5 miliona dolara kroz program Targeted Airshed Grant (TAG), kod američke agencije za zaštitu okoliša U.S. EPA, za uvođenje komercijalne flote od pet električnih kamiona s gorivim ćelijama Hyundai XCIENT Fuel Cell u Californiji.

Kompanija First Element Fuel je najveći operater pumpnih stanica za vodik (H2) u SAD-u, a teške tegljače klase 8 će rasporediti za isporuku vodika na svoje stanice u sljedećih pet godina. To podrazumijeva demonstracione vožnje s obavezom izvještavanja U.S. EPA-e, te četiri godine komercijalnog rada.

Zanimljivo je da će kamioni s gorivim ćelijama doprinijeti dekarbonizaciji, jer će u radu zamijeniti konvencionalne kamione na dizel gorivo.

Ovaj projekt će voditi South Coast Air Quality Management District, koji se prijavio za finansiranje kod TAG-a, a cilj programa je smanjenje zagađenja, posebno sitnim česticama PM2.5.

Tegljači Hyundai XCIENT Fuel Cell, u konfiguraciji 6×4, opremljeni su sistemom gorivih ćelija od 180 kW i elektromotorom snage 350 kW. Rezervoar ima kapacitet 67 kg vodika, kao i bateriju kapaciteta 72 kWh, sa kojom tegljač bruto kombinovane mase od 37.200 kg ima prosječan doseg veći od 450 km.