Opel Combo-e je namijenjen profesionalcima koji žele u urbanim sredinama koristiti vozilo koje ne zagađuje okolinu.

Dostupan je u dvije osnovne izvedbe, sa međuosovinskim rastojanjima od 2.785 i 2.975 mm.

Kraći model ima ukupnu dužinu od 4,4 m, može prevoziti predmete maksimalne dužine do 3.090 mm, tovarni prostor ima korisnu zapreminu od 3,3 do 3,8 m3, nudi korisnu nosivost od 800 kg i može vući prikolicu ukupne mase do 750 kg.

Duži model, prepoznatljiv po označi XL, dugačak je 4,75 m, može prevoziti predmete maksimalne dužine do 3.440 mm, te nudi korisnu zapreminu prtljažnog prostora do 4,4 m3.

Za pogon se koristi elektromotor snage 100 kW sa 260 Nm obrtnog momenta, koji (u zavisnosti od izvedbe) omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za 11,2 s i maksimalnu brzinu od 130 km/h.

Motor se napaja iz LiIon baterijskog bloka kapaciteta 50 kWh, sastavljenog od 216 ćelija u 18 modula, postavljen ispod podnice između prednje i stražnje osovine, čime nije narušen unutrašnji prostor, a osigurano je nisko težište, čime je poboljšana stabilnost u vožnji.

Ovisno o infrastukturi, Combo-e je standardno opremljen monofaznim punjačem snage 7,4 kW, ili trofaznim punjačem snage 11 kW, a može se puniti i brzim punjačem snage do 100 kW, koji će dopuniti bateriju do 80% kapaciteta za vrijeme od 30 minuta.

Napunjena baterija može omogućiti doseg od 275 km, a zahvaljujući sistemu regenerativnog kočenja s dvije postavke, doseg se može povećati.

Za kupce koji žele dodatnu sigurnost pri vožnji na klizavim podlogama, u opciji je sistem kontrole proklizavanja nazvan IntelliGrip.

U unutrašnjosti su na raspolaganju multimedijalni radio i infotainment siste Navi Pro, a oba sistema dolaze sa 8-inčnim ekranom osjetljivim na dodir i kompatibilni su sa Apple CarPlay i Android Auto.

Opel će do kraja ove godine kompletirati svoj e-LCV portfolio, a do 2024. godine će sve modele nuditi sa električnim pogonom.