Peugeot E-Rifter – novo lice i novi i-Cockpit

0
930

Peugeot kontinuirano radi na širenju i modernizaciji ponude svojih električnih modela, s ciljem da bude vodeći brend na evropskom tržištu do 2025. godine, s 9 električnih putničkih automobila i 3 laka komercijalna vozila.

Kao dio te strategije, obnovljen je E-Rifter, koji sada nudi viši nivo kvaliteta, bolji izgled i doseg od 320 km.

Naime, E-Rifter je višenamjensko vozilo s udobnim, prostranim i modularnim putničkim prostorom, koji se izdvaja i atraktivnim izgledom.

Obnovljnei E-Rifetr ima potpuno novi prednji dio, s novom maskom, s novim natpisom “PEUGEOT”, te potpuno novim svjetlima u obliku prepoznatljive tri kandže.

Da bi bio što atraktivniji, u ponudi su dvoije nove boje: Sirkka Green i Kiama Blue, koje dodatno ističu široke lukove točkova, bočne štitnike, krovne nosače i visok klirens.

Obnovljeni E-Rifter ima potpuno novu tablu s instrumentima, s poboljšanim ergonomskim rješenjima već proslavljenog Peugeovotog i-Cockpita, s novim centralnim ekranom visoke rezolucije, osjetljivim na dodir, dijagonale 10 inča.

Također, na sjedištima su nove presvlake, usklađene s novim materijalima u unutrašnjosti kabine, što uz već poznati “Zenith” krov, s brojnim pretincima, čini kabinu svjetlijom i naizgled prostranijom.

Osim toga, tu je i novi multifunkcionalni volan, presvučen kožom, koji je ugodniji na dodir, s grijanjam u opciji.

Iz Peugeota navode da sistem ADAS nudi 18 sistema pomoći vozaču, uključujući upozorenje na umor vozača, prepoznavanje saobraćajnih znakova, pomoć pri zadržavanju kolovozne trake, automatsko kočenje u slučaju nužde sa detekcijom pješaka i biciklista, te novi prilagodivi tempomat.

Pomoć pri parkiranju je poboljšana sa 12 senzora, kao i sistemom VisioPark 180°, koji je sada opremljen kamerom visoke rezolucije vožnju unatrag.

E-Riftera pokreće elektromotor snage 100 kW (ekvivalent sa 136 KS), sa 270 Nm obrtnog momenta, koji n udi tri režima vožnje: Eco – za povećanje dosega, Normal i Power – za maksimalne performanse i vožnju pod punim opterećenjem. S takvim elektromotorom, E-Rifetr ubrzava od 0 do 100 km/h za 11,2 sekunde, postiže maksimalnu brzinu od 135 km/h I ostvaruje maksimalni doseg od 320 km (WLTP).

Novi sistem regenerativnog kočenja ima tri nivoa rekuperacije, koji se aktiviraju lopaticama smještenim iza volana, što je jedinstveno na tržištu.

Baterija kapaciteta 50 kWh se može puniti najvećom snagom od 100 kW (na DC punjaču), trofaznim punjačem, ili kućnim monofaznim punjačem.

-na DC punjaču snage 100 kW, dopunjavanje do 80% kapaciteta traje 30 minuta
-na WallBoxu (trofazno) snage 11 kW punjenje traje 5 sati
-na WallBoxu (trofazno) snage 7,4 kW punjenje traje 7,5 sati
-na kućnoj utičnici (220 V, 16 A) punjenje traje 15 sati

E-Rifter je dostupan u 2 verzije, sa 5 i 7 sjedišta, a svaka sa dvije dužine: Standard (4.40m) i Long (4.70m).

Pristup unutrašnjost je jednostavan zahvaljujući kliznim vratima s obje strane, a prtljažnik ima osnovnu zapreminu od 775 l (s 5 sjedišta).

Zahvaljujući činjenici da je baterija smještena u podnicu, i da se sjedišta mogu preklapati, u verziji Long, tovarni prostor može imati zapreminu od 4 kubna metra, a olakšan je i prevoz dugački predmeta, ili sportskih rekvizita, jer se i suvozačevo sjedište može preklopiti.