Talijanska publikacijska kuća ADC Group nagradila je dokumentarni video IVECO Truck Queens nastao u saradnju između kompanija IVECO, Ogilvy i Freeda, s tri NC digitalne nagrade koje prepoznaju ono najbolje u digitalnoj komunikaciji.

Projekt “IVECO Truck Queens” dobio je tri NC digitalne nagrade: prvo mjesto u kategoriji B2B digitalnog robnog sadržaja, drugo mjesto u kategoriji Facebook i Instagram, te treće mjesto u kategoriji Digitalni sadržaj s robnom markom za B2C kategoriju.

O nagradama je odlučivao žiri sastavljen od stručnjaka za digitalnu komunikaciju, koji predstavljaju prestižne kompanije među vodećim ulagačima u komunikaciju. Dokumentarni uvideo je pripremila globalna komunikacijska agencija Ogilvy, a producirala medijska kompanija Freeda, da bi proslavila ulogu žena u svijetu transporta, na Međunarodni dan žena.

Projekt digitalne komunikacije imao je cilj dati glas iskustvu iz prve ruke, nezaustavljivih žena koje sa strašću i odlučno rade s kamionima, svakodnevno rušeći stereotipe i pokrećući promjene za nove generacije.

Dokumentarni video priča o tri žene iz različitih zemalja i porijekla, koje dijele strast prema kamionima: Judith Ehrmann, iskusna mehaničarka u timu Schwabentruck, Lorella Della Torre, koja je karijeru započela kao voditeljica prodaje u talijanskom IVECO zastupništvu, i Oti Cabadas, koja se suočila s tradicionalnim predrasudama i postala iskusan vozač kamiona.

„Veoma smo ponosni što je ovaj dokumentarni video dobio ovo prestižno priznanje. Stavili smo naglasak na ulogu žena u našoj industriji, te hrabrost i odlučnost koju unose u svoju profesiju. Nadamo se da će uvid u primjer ovih nezaustavljivih žena potaknuti još veći broj mladih žena da prekinu stereotipe i slijede svoju strast, te sebi stvore karijeru na području po svom izboru” rekla je Marialaura Iascone, direktorica Ivecovog marketinga.