Renault proširuje svoju ponudu u segmentu elektrificiranih lakih komercijlanih vozila sa novim modelima koji koriste gorive ćelije za povećanje dosega.
Naime, već krajem ove godine u ponudi će biti Renault Kangoo Z.E. Hydrogen, a tokom 2020. Godine, tržištu će biti ponuđen i Renault Master Z.E. Hydrogen.
Testove sa gorivim ćelijama, koje služe kao range extenderi, Groupe Renault je započeo još 2014. Godine, zajedno sa partnerima Symbio i Groupe Michelin.
Krajem ove godine će biti predstavljen Renault Kangoo Z.E. Hydrogen, koji će uz pomoć gorive ćelije snage 10 kW imati doseg od 370 km, a korisnicima će ponuditi 3,9 m3 korisnog prostora. U odnosu na već postojeći Kangoo Z.E., koji ima doseg od 230 km (WLTP), ovaj model ima veću masu za 110 kg, ali i značajno veći operativni doseg. Ovaj model će (u Francuskoj) imati početnu cijenu od 48.300 eura, a ekoločki bonus nije uključen u cijenu.
Tokom iduće godine, u ponudi će biti i Master Z.E. Hydrogen, sa dosegom od 350 km, što je gotovo 3 puta više u odnosu na Master Z.E. čiji je doseg oko 120 km. Ovaj model će imati veću masu za 200 kg, a biće dostupan u izvedbama sa tovarnim prostorom zapremine od 10,8 do 20 m3.
Za punjenje rezervoara vodikom potrebno je svega 5 do 10 minuta, što je posebno pogodno za profesionalne korisnike transportnih i logističkih usluga u urbanim sredinama.