Na sajmu Busworld 2019 u Briselu, Scania predstavlja svoje električni autobus Citywide BEV (Battery electric vehicle).
„Ponosni smo što možemo ponuditi najbogatiji izbor alternativnih rješenja, i sada smo tom nizu alternativa dodali vrhunski električni autobus. Scania nudi izvanredne proizvode i usluge, osmišljene za maksimalno produženje rada i ekonomičnost“ tvrdi Anna Carmo e Silva, voditeljica autobuskog programa u Scaniji.
Scania Citywide BEV, dužine 12 m pokreće snažni elektromotor snage 300 kW. Sa Scanijinim sistemom za hlađenje uljnim sprejom, nema ograničenja obrtnog momenta u brdovitim i toplim uslovima. Čak i sa baterijom na 8% kapaciteta, autobus će održavati brzinu od 30 km/h.
Scania Citywide BEV predstavljena na Busworldu napravljena je za brzo punjenje putem invertnog pantografa na krovu snagom do 300 kW, autobus je opremljen mogućnošću punjenja sa CCS type 2 plug-in konektorom (do 150 kW DC), kao i AC punjačem snage 22kW (400 V, 32 A)
„Sa dosegom od 80-150 km u realnim gradskim uslovima, ovaj autobus je prilagođen velikoj većini gradskih ruta. Naravno, svaki transportni sistem mora biti zasnovan na vlastitom skupu uslova, koji nažau potrebe za punjenje“ objašnjava Carmo e Silva.
Glavne komponente, kao što su baterije i pogonski sklop, konstruisali su i izradili inženjeri u Scaniji, čime je potvrđena potpuna optimizacija vozila. Stoga Scania može preuzeti potpunu odgovornost za usluge i stručnost u svojoj globalnoj mreži, što osigurava maksimalnu dostupnost.
Autobus Scania Citywide BEV je dugačak 12,1, širok 2,55 i visok 3,3 m, sa putničkim kapacitetom do 100 osoba. Postavljen je na dvoosovinsku šasiju sa tražnjom pogonskom osovinom (4×2) i konfiguracijom vrata 2-2-2.
Za pogon se koristi elektromotor sa permanentnim magnetima, hlađen uljnim sprejom. Elekromotor ima maksimalnu snagu od 300 kW (trajna snaga 250 kW) i maksimalni obrtni moment od 2.100 Nm (trajni obrtni moment 1.300 Nm), koji se do pogonskih točkova prenosi preko 2-stepenog mjenjača.
Motor se napaja iz 8 Li-Ion baterija (4 u podnici i 4 u krovnoj konstrukciji), ukupnog kapaciteta 250 kWh (650 V). Autobus je uspješno testiran u temperaturnom rasponu od 60°C (od -30°C do +30°C).