Volkswagenovi inženjeri na sjeveru Švedske sprovode testove modela ID.Buzz sa produženim međuosovinskim rastojanjem (LWB).
Preciznije rečeno, inženjeri testiraju mulu, odnosno vozilo sa već poznatom karoserijom Transportera T6.1.
Prilikom promocije modela ID. Buzz i ID. Buzz Cargo, iz Volkswagena su najavili da će početkom maja otvoriti knjigu prednarudžbi, a da će modelska ponuda biti proširena, te da će biti dostupne varijacije dužine, odnonso međuosovinskog rastojanja, baterija većeg kapaciteta, te snažniji elektromotor, uključujući verziju sa dva elektromotora i pogonom na sva četiri točka – sve što dopušta MEB platforma.
Na testnom prototipu, vidljivo je da su na stražnjim točkovima doboš kočnice, što zapravo nije čudno, budući da su takve kočnice nešto trajnije i jeftinije za proizvodnju u odnosu na disk-kočnice, iako nude lošiju kontrolu sile kočenja.
Budući ID.Buzz sa produženim međuosovinskim rastojanjem će se vjerovatno nuditi sa 3 reda sjedišta (konfiguracija 2+3+2), a ID. Buzz Cargo će imati veću zapreminu tovarnog prostora.