Upravni odbor Volkswagen Group je donio odluku o stvaranju novog brenda Scout unutar Grupe, koji će biti zasebna poslovna jedinica, sa vlastitom upravom.
Prvi korak će biti stvarno osnivanje novog Brenda, a u Volkswagenu tvrde da će taj korak ostvariti kasnije, tokom ove godine.
Prvi prototipi novog električnog SUV-a i pick-upa, pod brendom Scout bi trebali biti predstavljeni tokom 2024. godine, a njihova proizvodnja bi trebala započeti tokom 2026. godine.
Vozila Scout će biti projektovana i proizvedena u SAD-u, za američke kupce, a koristiće novokoncipiranu tehničku platformu, izvan postojeće ponude Volkswagen Group.
Volkswagen će na taj način pokušati iskoristiti priliku da ojača svoju poziciju na američkom tržištu, te zauzme 10% tržišnog udjela i poveća profitabilnost, jer će tržištu ponuditi najtraženije segmente.
Naziv novog Brenda ima tradicionalne korijene, jer su američki ljubitelji off-road vožnje, u periodu od ’60-ih do ’80-ih godina proteklog vijeka koristili vozila brenda International Harvester Scout. U to doba, Scout je bio dostupan kao SUV i pick-up, a kompanija International Harvester je proizvodio kamione, traktore, pojoprivrednu mehanizaciju i industrijske motore. Ova kompanija je zatvorena tokom 1985. godine, a odjel za proizvodnju kamiona je preživio kao Navistar International, u kojem od 2020. godine Volkswagen ima većinski udio, pod brendom Traton.
Budući da Scout, kao brend, još uvijek nije formiran, nisu dostupne nikakve informacije o novoj platformi i vozilima koji će je koristiti.
Upravni odbor Volkswagen Group je donio odluku o stvaranju novog brenda Scout unutar Grupe, koji će biti zasebna poslovna jedinica, sa vlastitom upravom.
Prvi korak će biti stvarno osnivanje novog Brenda, a u Volkswagenu tvrde da će taj korak ostvariti kasnije, tokom ove godine.
Prvi prototipi novog električnog SUV-a i pick-upa, pod brendom Scout bi trebali biti predstavljeni tokom 2024. godine, a njihova proizvodnja bi trebala započeti tokom 2026. godine.
Vozila Scout će biti projektovana i proizvedena u SAD-u, za američke kupce, a koristiće novokoncipiranu tehničku platformu, izvan postojeće ponude Volkswagen Group.
Volkswagen će na taj način pokušati iskoristiti priliku da ojača svoju poziciju na američkom tržištu, te zauzme 10% tržišnog udjela i poveća profitabilnost, jer će tržištu ponuditi najtraženije segmente.
Naziv novog Brenda ima tradicionalne korijene, jer su američki ljubitelji off-road vožnje, u periodu od ’60-ih do ’80-ih godina proteklog vijeka koristili vozila brenda International Harvester Scout. U to doba, Scout je bio dostupan kao SUV i pick-up, a kompanija International Harvester je proizvodio kamione, traktore, pojoprivrednu mehanizaciju i industrijske motore. Ova kompanija je zatvorena tokom 1985. godine, a odjel za proizvodnju kamiona je preživio kao Navistar International, u kojem od 2020. godine Volkswagen ima većinski udio, pod brendom Traton.
Budući da Scout, kao brend, još uvijek nije formiran, nisu dostupne nikakve informacije o novoj platformi i vozilima koji će je koristiti.