Nova šasija za električne autobuse

Volvo Buses su predstavili novu šasiju, predviđenu za standardne i spratne autobuse, te sa velikim mogućnostima prilagođenja, a jedan od ciljeva bio je da se čak 90% materijala može reciklirati.

U zavisnoti od primjene šasija može biti dugačka 11.815 mm (single decker), ili 10.585 mm (double decker), za pogon se može koristiti jedan ili dva elektromotora, snage po 200 kW, sa po 425 Nm obrtnog momenta, koji se prenosi preko 2-stepenog mjenjača.

Na šasiju se mogu ugraditi baterijski blokovi kapaciteta do 470 kWh, koji se mogu puniti na ruti, preko pantografa snagom do 300 kW, ili preko konektora, snagom od 150 kW (preko noći).

Prednosti ovakve šasije su mnogobrojne, jer se može prilagoditi različitim potrebama i nadgradnjama, uz zadržavanje odličnih voznih svojstava.

Naime, sistem vješanja ine dva zračna jastuka za prednju i 4 zračna jastuka za stražnju osovinu, a omogućena je i funkcija kneeling, radi lakšeg ulska/izlaska putnika.

Također, usvojene su nove tehnologije povezivanja, Volvo Connect, sa brojnim funkcijama, uključujući i Volvo Zone Management, sa kojom operater može stvoriti sigurnosne zone u kojima je ograničena maksimalna brzina.