Ford je zvanično najavio skori početak korisničkih testova za električni E-Transit.

U Fordovim radionicama se užurbano pripremaju prototipi električnog E-Transita, koji će uskoro biti upućeni na testove u relanim uslovima eksploatacije. Ove testove će sprovoditi flotni korisnici, kao što su lanci supermarketa, poštanske i komunalne organizacije u Njemačkoj, Norveškoj i Velikoj Britaniji.

„Testovi u realnim eksploatacionim ulovima su važan korak na našem putu ka serijskoj proizvodnji E-Transita. Ovi testovi će nam pružiti još bolje razumijevanje kako da pomognemo kupcima u različitim industrijskim granama, da poboljšaju svoju produktivnost koristeći vozila s nultom emisijom“ rekao je Andrew Mottram , glavni inženjer programa E-Transit, u Commercial Vehicles Ford of Europe.

Fordova evropska ispitivanja kod kupaca su dio opsežnog razvojnog programa za E-Transit, uoči njegovog predstavljanja planiranog za proljeće naredne godine. Testovi će započeti krajem ljeta a osmišljeni su da potvrde da električni kombi može zadovoljiti zahtjeve širokog spektra operativnih zadataka.

Fordovi inženjeri će koristiti podatke iz testova da bi poboljšali E-Transitovu tehnologiju povezivanja na novom nivou, kao i funkcije upravljanja dosegom za optimizirano operativno iskustvo.

Prototipi vozila koja će učestvovati u testovima, sklapaju se u Fordovom globalnom centru „Ford’s global commercial vehicle centre of excellence in Dunton“ u Duntonu, u Velikoj Britaniji, a uključivaće varijante furgona i šasije E-Transita, s nadgradnjama, uključujući hladnjače, sanduke, bočne pregrade i unutrašnje regale. Evropskim kupcima E-Transita ponudiće se širok izbor karoserija, dužina, visine krova i bruto mase vozila, dajući 25 mogućih varijanti.

Tovarni prostor E-Transita je uobičajen, kao kod modela sa dizelskim pogonom, a predviđene nosivosti od 1.616 kg za kombije, do 1.967 kg za modele „kabina na šasiji“.

Električni pogonski sklop E-Transita isporučuje snagu do 200 kW, za ciljani doseg (WLTP) do 350 km, podržan tehnologijama za povećanje dosega, uključujući ekološki režim i planirano predkondicioniranje. Operateri će dodatno imati koristi od nove SYNC 4 tehnologije, uključujući 12-inčni ekran koji se lako koristi, dostupnu navigaciju na cloudu „cloud-connected navigation“ te bežično ažuriranje softvera.

Ford očekuje da će troškovi vlasništva (TCO) biti približno 40% niži, u odnosu na modele opremljene motorom SUS, kao rezultat nižih troškova održavanja.