IVECO je upotpunio svoj teški asortiman novim terenskim kamionom konstruisanim i dizajniranim za najteže zadatke u najekstremnijim uslovima, a koji je nasljednik popularnog Trakkera.

T-Way je predstvljen na on-line prezentaciji, a nadovezuje se na Ivecova bogata iskustva.

Novi Iveco T-Way uvodi najsavremenija tehnološka rješenja koja premašuju sva očekivanja u produktivnosti, nosivosti, sigurnosti i udobnosti za vozača. Sva ova nva svojstva: ekstremna žilavost, visoke performanse i pouzdanost, jasno su izražene temom kampanje: „TREAT IT BAD“

IvecoT-Way je konstruisan da pruži najbolje performanse u klasi i u svakoj off-road misiji. Ističe se svojim terenskim performansama, robusnošću i torzionom otpornošću, koju je naslijedio od svojih prethodnika.

Šasija je napravljena od čeličnih profila debljine 10 mm, sa vrhunskim otporom na savijanje od 177 kNm. Prednja osovina ima maksimalnu nosivost do 9 tona. Glavčine stražnje osovine su smanjene, za poboljšanje performansi. Potpuno naovaje stražnja tandem osovina, koj je od direktnog prethodnik lakša za više od 300 kg, a nudi i bolja off-road svojstva, jer ima viši klirens i veći silazni ugao.

Iveco T-Way pokreću motori Cursor 13, sa 510 KS, a za lakše konfiguracije, dostupan je i sa motorom Cursor 9.

Za prenos snage se koriste dokazani automatizirani mjenjači HI-TRONIX sa 12 i 16 stepeni prenosa, koji sada imaju nove funkcije posebno namijenjene terenskoj vožnji.

Nove funkcije su Hill Holder za kretanje na strminama, Rocking Mode za ostvarenje vuče na klizavim podlogama i Creep Mode za vožnju (puzanje) malim brzinama u praznom hodu.

Za vožnju po asfaltiranim podlogama, tu je sistem IVECO HI-CRUISE za dodatno poboljšanje efikasnost prenosa, te uključuje funkcije Predictive Cruise Control i Eco-roll, koja koristi inerciju vozila prilikom vožnje na nizbrdici.

Za povećanje efikasnosti i upotrebljivosti, T-Way donosi i potpuno novi hidrostatički pogonski sistem, HI-TRACTION uz konfiguraciju 6×4 (i rigidni i zglobni). Taj sistem je aktivan pri brzinama do 25 km/h i automatski se aktivira da bi pružio dodatnu hidrauličku vuču prednjih točkova po potrebi. Pruža značajne koristi u pogledu smanjenja potrošnje goriva i povećanja korisnog tereta u odnosu na AWD rješenje. Masa praznog vozila dodatno je smanjena za 325 kg (u odnosu na Trakker) s novom konstrukcijom stražnje tandemske osovine, koja je sada jednodijelne livene konstrukcije.

Iveco T-Way se može pohvaliti najboljom povezanost u klasi, što i jeste zaštitni znak kompletnog Iveco Way asortimana, što je realizirano kroz standardni Connectivity Box. Sistem povezivanja pruža teledijagnostiku i prediktivno održavanje. Također, omogućuje menadžerima voznog parka da u svakom trenutku daljinski nadgledaju performanse svakog vozila, da bi osigurali maksimalnu efikasnost. Stalno rastući portfolij usluga omogućenih povezivanjem IVECO ON, fokusiran je na maksimalizaciju produktivnosti i trajnosti vozila, kao i na smanjenje neplaniranih zastoja.

Iveco T-Way će postati miljenik nagraditelja karoserija zbog svoje izvanredne fleksibilnosti. I sa rigidnom i zglobnom verzijom, ima najširu ponudu pogonskih sklopova na tržištu: rigidni i zglobni modeli konfiguracije 6×4 i rigidni modeli 8×4, kao i pogon na sve točkove na rigidnim i zglobnim konfiguracijama 4×4 i 6×6, te rigidne verzije 8×8. Asortiman pogona na sve točkove proširen je novim modelima sa međuosovinskim rastojanjima od 4, 4,2 i 4,5 metra, koji mogu prevoziti posebna opterećenja, bez modifikacija na šasiji.

Nova električna i elektronička arhitektura HI-MUX, u potpunosti je kompatibilna sa kontrolnim sistemima najnovije generacije. Nova linija izlaza uključuje novi sendvič PTO visokih performansi koji, isporučuje maksimalni obrtni moment do 2.300 Nm.

Ova ekstremna svestranost, širina i dubina dometa i širok izbor varijanti čine IVECO T-WAY savršenim kamionom za sve vrste karoserija i profesionalnih zadataka.

Također, Iveco T-Way ima novu kabinu, dostupnu u dvije verzije: AD (kratka kabina) i AD (duga kabina) sa standardnim ili visokim krovom. Unutrašnjost kabine fokusirana je na funkcionalnost, da bi vozaču olakšala svakodnevni rad. Čitavo područje oko vozača stvoreno je da pruži praktično i lagodno okruženje. Vozačevo sjedište je udobno i ergonomski oblikovano, a zajedno s novom koncepcijom višenamjenskog volana, osiguravaju izvrsnu udobnost za vozača.

Sigurnost vozača je najvažnija, posebno u surovim uslovima s kojima se Iveco T-Way suočava. Konstruisan je da pruža maksimalnu zaštitu, sa sigurnosnim svojtvima koje daleko premašuju zahtjeve za homologaciju. Novi sistem kočenja standardno ima EBS, kočnice s punim diskom dostupne su na PWD modelima, a novi sistem ADAS dostupan je u čitavom asortimanu. Iz Iveca posebno ističu da se T-Way sa brzina od 60 km/h može potpuno zaustaviti na putu dužine svega 21 m.

Teški opseg Iveco X-Way, idealan je za primjene u kojima kamion radi 90% vremena na putu i sposoban je prevladati posljednje kilometre puta u off-roadu, da bi stigao do mjesta rada. Dizajniran je za fleksibilnost, s bogatim izborom varijanti šasije, kabine i osovina. Naravno, tu je i verzija za tržišta sa strogim ograničenjima ukupne mase, nazvana SuperLight, koja pruža najveću nosivost u svojoj klasi.

1 komentar