Ford Ranger je suvereni lider u segmentu pick-up vozila u Evropi, još od 2015. godine. Kako bi zadržali tržišnu poziciju, u Fordu su odlučili proširiti ponudu sa posebnom izvedbom Ranger chassis cab, predviđenom za različite nadgradnje.

Tako će korisnici imati mogućnost da Rangera prilagode posebnim komercijalnim potrebama, posebno u građevinskom i komunalnom sektoru, kao i za specijalne zadatke različitih spasilačkih službi.

Iskorišteni su potencijali koje stvara snažna šasija, pogon na sva četiri točka sa mogućnošću blokade stražnjeg diferencijala, ojačan stražnji ovjes, te velike off-road sposobnosti proistekle iz klirenska visine 237 mm i gaza do dubine od 800 mm.

Ranger chassis cab koristi već poznat prednji dio karoserije, dok je stražnji dio, zapravo, površina za nadgradnju do dužine od 2.518 mm, sa ukupnom masom vozila do 3.270 kg, te uz mogućnost vuče prikolice do 3.500 kg.

Ranger chassis cab će biti dostupan u različitim izvedbama nadgradnji, kao dizalica ili kiper, a program Ford Special Vehicle Options, će pružiti širok izbor dodatne opreme, kao što su npr električni konektor za vuču prikolice, ili dodatne baterije koje služe kao dodatni izvor energije, tamo gdje je to potrebno.

Ford is introducing a new Ranger chassis cab variant for the first time, giving customers ranging from construction to military the ability to easily create bespoke vehicles based on Europe’s best-selling pick-up and winner of the International Pick-up Award 2020.

Prerada odnosno nadgradnja će biti moguća zahvaljujući već postojećoj mreži od 160 QVM (Qualified Vehicle Modifier) radionica u 13 evropskih zemalja, koje će uz nadgradnju zadržavati i garantne uslove.

Za pogon će se koristiti turbodizelski motor 2.0 EcoBlue u izvedbi sa 170 KS i 420 Nm obrtnog momnta, dok će se za prenos snage koristiti 6-stepeni manuelni mjenjač, a među opcijama su i All-Terrain gume sa robusnim dezenom gazećeg sloja.

Knjiga narudžbi za Ford Ranger chassis cab, uz izbor nadgradnji, će biti otvorena u januru 2021. godine.