Volkswagen i Ford su još 2018. godine najavili početak saradnje i razvoja novih modela sa nekim zajedničkim komponentama.

Protekle jeseni, Ford je predstavio novi Tourneo Connect koji se gotovo i ne razlikuje od aktuelnog Volkswagen Caddyja , predstavljenog u februaru 2020. godine.

Ovakav uvod je neminovan da bi se shvatilo, šta su snimili špijunski fotografi na sjeveru Švedske.

Prednji dio testnog protitpa se ne razlikuje od Forda Tourneo Connect, dok je na stražnjem poklopcu jasno vidljiv Volkswagewnov logotip i natpis CADDY.

Mogli bismo reći Ford Caddy.

Upravo je to dobra ilustracija onoga što razvojni inženjeri nazivaju mula – poznata karoserija, ali sa novim testnim pogonskim sistemom ili platformom. Očigledno je da testni inženjeri sa tim nemaju problema.

Međutim, pažljivi posmatrač će prmijetiti da je na prednjem lijevom blatoranu poklopac ispod kojeg se krije port za punjenje baterija.

Na osnovu toga je lako zaključiti da testni inženjeri razvijaju plug-in hibridnu verziju pogona, koji će uskoro biti ugrađen u Ford Tourneo Connect, a vjerovatno i u Volkswagen Caddy.

Naime, Volkswagen Golf eHybrid ima sistemsku snagu od 204 KS i električni doseg od 64 km. U ovom Volkswagenovom hibridnom sklopu koristi se benzinski motor radne zapremine 1,4 l.

S druge strane, Ford nema plug in hibridni sistem koji bi odgovarao automobilu takve veličine, ali ima motor 1.5 EcoBoost, koji se može koristiti u plug-in hibridnom sistemu.

Kakvo rješenje će usvojiti inženjeri za sada se drži u tajnosti, ali je sigurno da će prije isteka ove godine biti predstavljeni Ford Tourneo Connect PHEV o Volkswagen Caddy eHybrid.