Fordovi inženjeri na evropskom jugu sprovode testove nove generacije modela Transit Custom.

Iako je zadržan sličan karoserijski oblik, izgleda da će novi model biti nešto duži od aktuelnog, odnosno da će imati nešto duže međuosovinsko rastojanje, a kraće prevjese. Također, vidljivo je da su i kućišta retrovizora nešto drugačijeg oblika.

Također, poznato je da Ford sve intenzivnije sarađuje sa Volkswagenom, posebno na polju lakih komercijalnih vozila, pa je na primejr aktuelni Ford Tourneo Connect zapravo Volkswagen Caddy, sa nešto drugačijim stilskim detaljima i ponudom pogonskih agregata. Također, nedavno snimljene špijunske fotografije neskirveno pokazuju da Volkswagenovi i Fordovi inženjeri rade na zajedničkom razvoju što bi trebalo rezultirati boljim tržišnim pozicijama, ali i boljim vozilima sa prihvatljivijim cijenama.

Ono što bi u ovom modelu trebalo unijeti evolutivni pomak je plug-in hibridni pogon, koji će po svemu sudeći biti sličan kao kod aktuelnog Forda Kuge, što znači da će ga pokretati benzinski motor radne zapremine 2,5 l, u sprezi sa elektromotom, koji isporučuju sistemsku snagu od 225 KS.

Očekuje se da bi Ford Transit Custom nove generacije mogao biti predstavljen krajem ove godine, a proizvodnja bi trebala započeti u tokom prvog kvartala 2023. godine u tvornici Kocaeli u Turskoj.