NaslovnicaGumeGoodyear URBANMAX MCA HL+

Goodyear URBANMAX MCA HL+

Gume za gradske autobuse

Goodyear je predstvio novu seriju guma URBANMAX MCA namijenjenu za autobuse u urbanim sredinama, a da bi izašao u susret novonastalim potrebama za povećanom nosivošću, u novoj gami su gume sa oznakom HL, kao i gume HL+ namijenjene za električne autobuse.

„Autobusni operateri su pod sve većim pritiskom da ispune ekološke ciljeve, a prilagođavaju se i promjenjivim trendovima u gradskoj mobilnosti. Fokus Goodyeara je pojednostaviti pomak prema klimatski neutralnoj budućnosti, pružajući nove tehnologije. Naš je cilj podržati upravitelje voznih parkova u smanjenju CO2 otiska kroz, energetsku efikasnost i sisteme za nadzor guma” objašnjava Maciej Szymanski, direktor marketinga Goodyear Commercial Europe.

Nove gume URBANMAX MCA, kao i MCA HL+ prilagođene su za podršku dodatnom opterećenju zbog baterija, uz smanjenu energetsku potrošnju i niži nivo buke. Nova smjesa gazećeg sloja, nova kontrukcija i novi dezen podržavaju novonastale promjene u autobuskom sektoru.

Guma URBANMAX MCA HL+ je predviđena da bude na pogonskoj i upravljačkoj poziciji, a omogućuje omogućuje osovinsko opterećenje od 8 tona, potrebno za moderne električne ili hibridne autobuse.

Iako je energetska efikasnost na prvom mjestu, trajnost i otpornost na habnje, te neravne površine i mali prečnici okretanja su važni faktori. Također, nove gume su prikladne za rad tokom cijele godine, pa nose oznaku 3PMSF, što znači da su prilagođene za vožnju i po snijegom prekrivenim i zaleđenim podlogama.

Goodyear URBANMAX MCA HL+

Inovativni dizajn gazećeg sloja ima optimiziran raspored rebara, da bi se osigurala ravnomjerna raspodjela kontaktnog pritiska, robusnost ramena i smanjenje napora.

Gazni sloj s niskom histerezom osigurava smanjenje zagrijavanja ili gubitak trakcije i nudi izvrsno prianjanje na mokroj površini u lošim vremenskim uslovima.

Nove Flexomatic lamele u centralnim rebrima, podržane rubnim lamelama blokova, poboljšavaju efikasnost pri kočenju. Naime, Flexomatic lamele se zatvaraju na opterćenom mjestu, pa se blokovi gazećeg sloja međusobno spajaju, što gazeći sloj čini tvrđim i robusnijim.

Isprepletene trake u gumenoj masi, osiguravaju manju deformaciju i stvaraju ujednačeniju raspodjelu pritiska na podlogu. Također, ojačane su i bočne stijenke, radi smanjenja rizika od bočnog udara, često neizbježnog u urbanim ulovima vožnje.

Indikatori istrošenosti, ukazuju na preostalu debljinu gume, odnosno dubinu dezena, a karkasa je formirana tako da je omogućeno protektiranje, za produženje radnog vijeka.

 

- Advertisment -

NOVOSTI