U mjestu Wörth am Rhein je najveća Mercedes-Benzova tvornica kamiona, ali i najveći Centar za razvoj i testiranje, EVZ (Entwicklungs und Versuchszentrum) kompanije Mercedes-Benz Trucks.
U ovom Centru moguće je testiranje teških kamiona, a procesi testiranja u evaluacije su dio svakodnevice, bez obzira na vrstu pogona, veličinu ili masu testiranog vozila.
U ovom Centru se trenutno vrši finalno ispitivanje električnog tegljača Mercedes-Benz eActros 600, u okviru priprema za serijsku proizvodnju.
U zgradi za testiranje je, jedinstven u svijetu, Multi Piston Bench (višeklipni ispitni pult), prostor za analizu vibracija.
Multi Piston Bench izvodi simulacije vibracija uzrokovanih različitim površinama kolovoza. U tu svrhu se generišu i simuliraju različite cestovne površine iz realnosti, a na osnovu podataka iz stvarnih istraživanja unesenih u sistem. Simulacije mogu biti različiti itinereri na autoputevima, ruralnim putevima, pa čak i bespućima. Generisanje vibracija je moguće u vertikalnom i uzdužnom smjeru, pomoću pobudnih signala sa unaprijed definisanom amplitudom i frekvencijom.
Prioritet programera je korištenje Multi Piston Bencha za dobijanje validnih rezultata mjerenja i ponovljivih analiza vibracija i rezonancije kompletnih vozila. Bez obzira na varijantu pogona, vibracije i ponašanje pri ubrzanju pojedinih komponenti i sklopova vozila se mogu ispitati procijeniti i ocijeniti. U tom kontekstu, ponašanje šasije i dijelova karoserije, te učinak na udobnost putovanja se može mjeriti I ocjenjivato na različitim frekvencijama. Scenariji testiranja na Multi Piston Benchu ne uključuju samo ispitivanje ugradnje ležajeva i amortizera, i efekta njihovog ponašanja na druge komponente vozila, već i utvrđivanje kritičnih mjesta, na kojima može doći do kvarova, ili abrazije, kao što sun a primjer kanali za kablove i cijevi.
U zavisnosti od potreba, ispitivanje vibracija i rezonancije kompletnog vozila ili njegovih pojedinačnih sklopova može trajati između 8 i 14 dana.
Multi Piston Bench čini kombinaciju od deset hidrauličkih klipova postavljenih uzdužno i deset vertikalno na inovativnom vibracionom temelju, koji uzrokuju da vozilo koje je stegnuto u testnom položaju, vibrira na ciljani način. Za svaki točak postavljen je jedan klip koji djeluje okomito i jedan uzdužno, a u slučaju dvostrukih točkova, za svaki par točkova.
Vibracioni temelj leži na betonskoj podlozi, i prije svakog testiranja vibracija se podiže pomoću pneumatskog Sistema (zračnih jastuka) i odvaja od okoline. Ovo sprečava da se vibracije i oscilacije nastale tokom postupka testiranja prenesu na zgradu ili ispitnu opremu. Multi Piston Bench pokreće centralna hidraulična jedinica koja se sastoji od osam pumpi sa pritiskom ulja od 280 bara. Svaki klip ima ograničenje opterećenja od 8 tona, a svaki klip se može kontrolisati zasebno.
To znači da se Multi Piston Bench može koristiti za mjerenje, ispitivanje i analizu ponašanja vibracija kompletnog vozila sa do 5 osovina i maksimalnom ukupnom dužinom od 20 metara. Širina staze (trag točkova) je promjenjiva i može se postaviti na bilo koju vrijednost između 1,77 i 2,06 metara. U ovom objektu je moguće testirati vozila sa poluprikolicom ili prikolicom širine do 2,50, maksimalne visine 5,30 metara, maksimalnog osovinskog opterećenja od 8 tona i najveće kombinovane mase do 60 tona.
Drugi, vaoma zanimljiv testni objekt je komora za klimatska ispitivanja.
Za razliku od testiranja u realnim uslovima na lokaciji, na primjer u Finskoj (hladnoća) ili Španiji (visoke temperature), komora za klimatska ispitivanja omogućuje fleksibilnu reprodukciju simuliranih klimatskih uslova u uporedivim uslovima okoline.
Klimatska ispitna komora radi u temperaturnom opsegu od -40 do +70 °C. Osim temperature, moguće je kontrolisati vlažnost, do 100%, po potrebi, u okviru fizičkih ograničenja.
Koeficijent promjene temperature za podešavanje i određivanje vlažnosti je 1,0 K/min (Kelvin u minuti), ili 1 °C/min, a testne vrijednosti se mogu specificirati sa visokim nivoom preciznosti.
To znači da se tehničke inovacije u kamionu, kao i mehaničke, električne i funkcije komfora, kao što je na primjer sistem klimatizacije, podjednako mogu testirati u klimatskim uslovima u rasponu od arktičkih do suptropskih.
U komori za klimatizaciju ima prostora za dva tegljača s poluprikolicama. U ovoj komori se izvode opsežna ispitivanja, kako se različiti sistemi ponašaju pod promjenljivim uslovima temperature i vlažnosti. Optimizacija ponašanja pri hladnom startu vozila sa motorom SUS, ili električnih vozila je jednako važna u tom pogledu. Kod električnih kamiona, najvažniji aspekti testiranja su upravljanje baterijom i njenim punjenjem (SoC).
Klimatizacija kabine se također ispituje u klimatskoj komori, kao i stanje i efikasnost izolacije koja se koristi. Osim toga, funkcionalna ispitivanja mehaničkih i električnih komponenti, obavljaju se u različitim klimatskim uslovima. Slično tome, opciona kamionska oprema, posebno za upotrebu u nordijskim zemljama, prolazi kroz procedure za testiranje ispravnog funkcionisanja na arktičkoj hladnoći.
Za probne vožnje u komori, komora za klimatizaciju je opremljena brojnim sigurnosnim sistemima, uključujući sistem ventilacije izduvnih gasova i sistem upozorenja, u slučaju da CO (ugljenmonoksid), H (vodik), ili CH4 (metan) dostignu nepoželjnu koncentraciju.
Naravno, sistem upozorenja ima direktnu vezu sa vatrogasnom službom.
Primjenjuju se strogi zahtjevi za pristup u unutrašnjost komore za klimatska ispitivanja, koja se stalno prati kamerama. Zaposlenima je zabranjen pristup ili boravak u komori pojedinačno, ili bez zaštitne odjeće. Uvek su prisutna dva člana osoblja, a svako ko ulazi u komori na temperaturama ispod -25 °C mora imati adekvatno ljekarsko uverenje. Na temperaturama višim od +50°C, nijedan član osoblja ne smije biti u komori.
Rezultati ispitivanja dobijeni u objektima za ispitivanje u laboratorijskim uslovima, upoređuju se s rezultatima koji proizilaze iz probnih vožnji u relanim uslovima, često u trajanju od nekoliko sedmica, na otvorenim putevima širom Evrope, te u ekstremnim uslovima.
Početak serijske proizvodnje Mercedes‑Benz eActrosa 600, planiran je za kraj ove godine.