Opel je predstavio komercijalnu verziju Rocks-e ,nazvanu Rocks-e Kargo, koji je zapravo blizanac sa Citroënom My Ami

U odnosu na putnički model, izvađeno je suvozačevo sjedište, pa je na tom mjestu dobiven tovarni prostor zapremine 260 l, sa tovarnom dužinom od 1,2 m, a zajedno sa već postojećim prtljažnikom, ukupna tovarna zapremina iznosi 400 l, a maksimalno dozvoljeno korisno opterećenje je 140 kg.

Vozač može pristupiti robi smještenoj u prtljažniku preko inverzni suvozačkih vrata, kao i direktno sa svog sjedišta. Horizontalni poklopac iznad tovarnog prostora se jednostavno može podići prema prozoru, a sam polkopac može izdržati opterećenje do 40 kg, te tako polužiti kao stolić sa ravnom površinom. Osim toga, tu je I mali pretinac u koji može stati potrebna dokumentacija (formata A4), a iznad njega je još jedan, nešto manij pretinac, za na primjer naočale ili rukavice.

Opel Rocks-e Kargo pokreće elektromotor snage 6 kW (vršne snage 9 kW), koji se napaja iz baterijskog bloka kapaciteta 5,5 kWh, koji može omogućiti doseg do 75 km (WLTP), što je za potrebe urbane dostave, uglavnom dovoljno, pa se Opel Rocks-e Kargo može svrstati u kategoriju SUM (Sustainable Urban Mobilty) vozila.

Veoma značajno je napomenuti da se baterija može puniti jednostavnim priključenjem na gradsku mrežu (220 V), a vrijeme punjenja je kraće od 3 sata.

Cijene još uvijek nisu objavljene, ali je najavljeno da će prodaja Opela Rocks-e Kargo započeti pred kraj ove godine, te da će prvo biti dostupan na tržištima Njemačke i Holandije.