Toyota Motor Corporation, Hino Motors, Ltd., Isuzu Motors Limited i Commercial Japan Partnership Technologies Corporation (CJPT) objavili su plan zajedničkog razvoja I plasmana lakih kamiona s gorivim ćelijama za masovno tržište.

Očekuje se da će ova zajednička inicijativa pridonijeti ostvarenju CO2 neutralnosti, širenjem opcija dostupnih za korisničku upotrebu. Ove kompanije će također promovisati uvođenje FCEV kamiona na tržište, te njihovu masovnu upotrebu.

Na putu prema CO2 neutralnosti, postoje različite opcije pogona koje zadovoljavaju zahtjeve kupaca, uključujući HEV (Hybrid Elelcdrtic Vehicle), BEV (Battery Elelctric Vehicle) i FCEV (Fuel Cell Elelctric Vehicle), ovisno o energetskim uslovima u različitim zemljama i regijama, te načinima na koje kupci koriste svoja vozila.

Laki kamioni često koriste lanci supermarket i trgovina u svrhu distribucije, za podršku svakodnevnom životu ljudi. Također, ovakvi kamioni su često opremljeni funkcijama hlađenja i zamrzavanja, jer moraju voziti na velike udaljenosti i tokom dužeg radnog vremena, da bi izvršili više  dostava u jednom danu. Nadalje, moraju ispunjavati i druge zahtjeve, kao što je na primjer mogućnost brzog punjenja gorivom ili električnom energijom.

Korištenje tehnologije gorivih ćelija (FC), koja koristi vodik visoke energetske gustoće i ima nultu emisiju CO2, smatra se efikasnom u takvim radnim uslovima.

Ove kompanije će koristiti svoje zajedničko znanje – Isuzu i Hino kao dugogodišnji proizvođači kamiona i Toyota kao proizvođač gorivih ćelija, da bi stvorili proizvode koji zadovoljavaju željene  performanse i uslove.

Prvi laki kamioni nastali u okviru ove saradnje će biti tržišno dostupni tokom 2023. godine i koristiće se na realnim distributivnim mjestima u prefekturi Fukushima, te projektima društvene implementacije u Tokiju.