Senzacionalna otkrića su rijetka, ali se događaju. Tako su stručnjaci zaposleni u sklopu kolekcije Opel Classic, pronašli osam starih fotografija dostavnog vozila. Ovaj pronalazak se ubrzo pretvorio u otkriće. Neobjavljene fotografije prikazuju kako je Opel sredinom 1930-ih godina proteklog vijeka osmislilo vrlo moderno dostavno vozilo, koje je bilo spremno za proizvodnju, godinama prije nego što se isti koncept proširio svijetom i postavio standard za savremen dizajn, poput modela Opel Vivaro i Movano.

Leif Rohwedder, voditelj kolekcije Opel Classic: „Te fotografije ne postoje u povijesnom arhivu društva Opel (Opel AG). Koliko nam je poznato, nijedna publikacija nikad nije izvijestila o ovom vozilu. Saznanje o ovom jedinstvenom prototipu nestalo je na nekoliko desetljeća.”

Fotografije prikazuju inovativni dizajn dostavnog vozila Blitz, kompaktne klase, koji je naočigled bio u potpunosti razvijen i spreman za vožnju. Naziv projekta ispisan je olovkom na poleđini fotografija: 1.5-23 COE. Brojevi se odnose na zapreminu motora (1.488 ccm) i približni međuosovinski razmak (2.400 mm). „COE” je kratica za kabinu iznad motora (cab over engine).

Koncept je bio vrlo napredan za 1930-e. U uporedbi s vozilima uobičajenog dugog poklopca motora, ovaj concept je omogućavao kompaktnije vanjske dimenzije i pritom zadržavao velik teretni prostor. Motor se nalazio ispod sjedišta ili malo ispred njih.

Prije izbijanja Drugog svjetskog rata, takva su vozila postojala samo u SAD-u, Njemačkoj i Francuskoj. Postojala su samo dva njemačka modela vozila COE, oba s početka 1930-ih, koja su imala vrlo jednostavnu kabinu kockastog oblika te bila pokretana dvotaktnim i dvocilindarskim motorima. Nijedan model nije bio vrlo uspješan. U to vrijeme na tržištu su bila popularnija vozila s dugim poklopcem motora, poput vodećih u klasi Opelovih dostavnih vozila težine 0,3 – 3,0 tone.

Dostavno vozilo Blitz imalo je jednostavnu i funkcionalnu konstrukciju, koja je odgovarala njegovom naprednom konceptu. Međutim, bilo je vrlo lako zaključiti da se radi o Opelovom modelu: crni lukovi točkova odgovarali su tadašnjim kamionima društva Opel, a „umjetnički dekor” opreme bio je prepoznatljiv za sva Opelova putnička vozila 1930-ih. Ukrasni elementi naglašavali su i vodoravne linije, te na taj način učinili izgled vozila pristupačnijim, što je bila rijetkost za dostavna vozila u to vrijeme.

Opel, koji je u to vrijeme bio vodeći na tržištu gospodarskih vozila, upotrijebio je dijelove svojih drugih modela za izrađivanje ovog dostavnog vozila, poput motora radne zapremine 1,5 l iz modela Olympia i osovine legendarnog kamiona Blitz. Struktura karoserije bila je napredna za to doba, jer je osim pregrade, podnožja tovarnog prostora i dijela krova, i ona u potpunosti bila izrađena od čelika.

Ne znamo mnogo o tehničkim pojedinostima modela Blitz 1.5-23 COE. Brošura na engleskom za model iz 1937. godine naknadno je pronađena u Opelovim arhivama. Prema ovom dokumentu, planiralo se modelu od 1 tone pridružiti i model od 1,5 tone s motorom sa šest cilindara i dvostrukim stražnjim gumama. Slični nacrti iz arhiva prikazuju kamion s platformom i minibus s 15 sjedala kao inačice modela Blitz 1.5-23 COE.

Dostavno vozilo Blitz nikad nije pušteno u proizvodnju. Razlozi iza te odluke sigurno su povezani s njemačkim pripremama za rat u drugoj polovici 1930-ih. Laka komarcijalna vozila tada nisu bila potrebna, te bi Opel morao prisilno zaustaviti proizvodnju. Zato je vozilo Blitz 1.5-23 COE ostalo samo prototip.

Opel je nastavio razvijati dostavna vozila od 1950-ih te danas kao rezultat toga postoje tri modela, koji su već doživjeli i elektrifikaciju: Opel Vivaro-eOpel Combo-e i najveći, Opel Movano-e

Povrh toga, Opel nudi i rješenje za velike kupce koji žele prijeći velike udaljenosti ili napuniti vozilo za samo par minuta. Električni automobil s pogonom na ćelije goriva Opel Vvivaro-e HYDROGEN ima doseg do 400 km (WLTP ) i treba mu samo tri minute za punjenje vodikom.